I porti di Çandarlı è Nemrut sò stati discututi

I porti Çandarlı è Nemrut sò stati discututi: In a riunione tenuta in u Distrettu di Aliağa di Izmir, i porti Çandarlı è Nemrut sò stati discututi.
Sottosegretariu di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni (UDHB), Dr. Sottu a presidenza di Özkan Poyraz; A riunione nantu à a Realizazione di e Connessioni Autostradali è Ferroviarie à i Modi di Trasportu di Çandarlı è Nemrut Bay Ports hè stata in Aliağa. U presidente di a Camera di Cummerciu di Aliağa Adnan Saka, u presidente di a filiale di İzmir Yusuf Öztürk, u direttore generale di Petkim Saadettin Korkut, u direttore di a raffineria di Tüpraş İzmir Bekir Yumuk, i funzionari di i porti è u ministeru in Aliağa anu assistitu à a riunione.
Dumandendu chì queste riunioni sò tenute periodicamente inseme cù i guverni lucali, Adnan Saka hà enfatizatu chì i porti di Aliağa devenu esse attivamente utilizati per a spedizione di carichi, è ancu di a ferrovia. Saka hà dettu: "Attualmente, quasi tutte l'entrata è a uscita di merci sò fatti per strada. L'autostrada ùn hè micca capaci di trattà sta densità. L'area di Nemrut Ports deve esse pianificata è e zone di serviziu posteriore, e ferrovie è l'autostrade chì portanu à u portu anu da esse in linea cù i normi internaziunali. Ùn hè micca pussibule à longu andà per risolve stu prublema solu per strada. Di sicuru, a carica quì deve esse spedita via a linea ferroviaria. A ferrovia hè un must in una zona portu cusì grande. "U cumpletu di stu prughjettu hè estremamente impurtante per l'ecunumia di Aliağa", disse.
Dichjarà chì un altru prublema di a regione hè u prublema di l'autostrada, Saka hà dettu chì una media di 4 mila 500 à 5 mila veiculi pisanti per ghjornu si uniscenu à u trafficu in a reta di l'autostrada di a Regione Portu di Aliağa, urigginendu da u portu, è cù u portu Petkim diventendu. operativa à a fine di u primu trimestre di l'annu, 1 milione di camioni più entreranu in u trafficu annu. Saka vulia chì a strada circundante Aliağa-İzmir sia cumpletata u più prestu pussibule è chì a so cunnessione cù a regione di i porti sia assicurata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*