Sistema di Gestione di a Sicurezza Ferroviaria Discuttu à u Panel

Sistema di Gestione di a Sicurezza Ferroviaria Discussed at the Panel: State Railways (TCDD) 3rd Region Safety Management System (EYS) Directorate hà urganizatu un panel in "Railway Safety from the Eyes of Employees, ONG's Safety Management System Perception and Expectations". In u pannellu tenutu in a 3a Direzzione Regiunale di l'Exhibition Hall di i Ferroviari di u Statu in Alsancak, i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali chì l'impiegati di a ferrovia sò urganizati anu manifestatu i so punti di vista nantu à u Sistema di Gestione di Sicurezza.
U pannellu moderatu da TCDD Central IMS Manager Erhan Gör, TCDD 3rd Region Manager Murat Bakır, TCDD 3rd Region IMS Manager Ergün Yurtçu, Railway-İş Union, Transportation Officer-Sen, Turkish Transportation-You, United Transport Employees Union, Railway Vocational School Rappresentanti di l'Associu di l'Alumni, l'Associazione Railway Machinists and Revisors, Railway Construction and Operating Personnel Solidarity and Assistance Association (YOLDER), Railways Train Organization Officers Assistance and Solidarity Association, Railway Catapults Association è i rapprisentanti di United Railways Association.
Spieghendu chì e Ferrovie Statali sò state una parte indispensabile di u sistema di trasportu turcu per 160 anni, u 3rd Direttore Regionale di Ferrovie Statali Murat Bakır hà dettu: "Per un serviziu megliu, hè una necessità per fà a cuscenza di a sicurità una cultura corporativa". Enfatizendu chì ogni impiigatu deve esse una parte di sta cultura è cura di ella, Bakır hà dichjaratu chì a cuscenza chì hà iniziatu cù u Sistema di Gestione di a Sicurezza serà preservata è sviluppata da a pruprietà di tutti. Murat Bakır hà dettu chì vulianu include l'opinioni è i suggerimenti di i sindicati è l'urganisazioni non governamentali stabiliti da l'impiegati ferroviari per purtà u Sistema di Gestione di a Sicurezza à un puntu megliu, è hè per quessa chì anu preparatu un tali pannellu.
In a so presentazione, Şakir Kaya, 3rd Region Coordinator of the Railway Construction and Operation Personnel Solidarity and Assistance Association, spiegò a vista di u persunale di a Strada à l'IMS. Dichjarà chì EYS ùn pudia micca fà a so prisenza, Kaya hà dettu: "Una unità cù un sistema à a fine di u so nome ùn hè micca stata capace di creà u so propiu sistema. EYS ùn hè micca una unità chì assume a rispunsabilità intervenendu direttamente in i prucessi di sicurità ".
In a so presentazione, u Coordinatore di a Terza Regione di YOLDER, Şakir Kaya, hà dichjaratu chì u cuncettu di sicurità deve esse pigliatu in u sensu più largu è chì l'accordi di a legislazione IMS deve esse valutati in questu quadru:
"A gestione di l'IMS è u persunale anu da esse rispunsabilità per un SMS efficace. L'enfasi deve esse à migliurà a cultura di sicurità è a cuscenza di i dirigenti invece di a furmazione nantu à a cultura di sicurità è a cuscenza di l'impiegati. EYS hè nantu à a salute è a sicurità di u travagliu. Truvemu chì i sforzi di guvernanza è l'attitudine di a 3ª Direzzione Regionale IMS di TCDD sò pusitivi, è speremu chì e nostre critiche seranu accolte ".
In u pannellu, i machinisti, u persunale di a strada è u persunale di u trenu chì travaglianu nantu à e ferrovie statali anu spressu i prublemi, i periculi, i difficultà in e cundizioni di travagliu è i disturbi in e ferrovie. In u pannellu induve e pruposte di suluzione è e aspettative di l'istituzione sò stati ancu discututi, sò stati fatti suggerimenti per urganizà sondaggi trà l'impiegati di l'istituzione, per aumentà a furmazione è per aumentà u livellu di cuscenza di sicurezza di l'impiegati per percive u Sistema di Gestione di a Sicurezza. cum'è una cultura corporativa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*