L'ochji di u mondu eranu nantu à Erciyes

L'ochji di u mondu eranu nantu à Erciyes: I campioni di a FIS Snowboard World Cup 2016 Parallel Giant Slalom season sò stati determinati in Erciyes. U Ministru di a Cultura è u Turismu Mahir Ünal è u Ministru di l'Ecunumia Mustafa Elitaş anu vistu ancu u campionatu, chì hè statu tenutu cù a participazione di 18 atleti di 85 paesi. In u risultatu di i cuncorsi divertenti, a ceca Ester Ledecka in a categuria femminile è l'austriacu Andreas Prommegger in a categuria maschile hà sappiutu lascià i so rivali.

18 atleti di 85 paesi anu participatu à a FIS Snowboard World Cup tenuta in Erciyes Ski Center. Malgradu a nebbia pesante, i citadini dimustranu un grande interessu in e razzi. L'amatori di sci in Turchia è in u mondu fighjulavanu Erciyes mentre NTV Spor è Eurosport trasmettenu u campionatu in diretta. Dopu à i cuncorsi divertenti, a ceca Ester Ledecka hè stata prima in a categuria femminile, seguita da l'austriaca Sabina Schoffmann. In a categuria masculina, l'austriacu Andreas Prommegger hà pigliatu u primu postu. Progmegger hè statu seguitu da u slovacu Rok Marguc è u tedescu Patrick Busher.

Dopu à e corse, l'atleti chì si sò piazzati in a classificazione eranu accumpagnati da u sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri, Mustafa Çelik, u ministru di l'Ecunumia Mustafa Elitaş, u ministru di a cultura è u turismu Mahir Ünal, u guvernatore di Kayseri Orhan Düzgün, u vicepresidentu di u partitu AK è u deputatu di Kayseri Mehmet, Öz. U presidente di a Federazione Turca di Sci Erol Yarar è Erciyes A.Ş. Medaglie è premii sò stati dati da Murat Cahid Cıngı, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione.
Felicitando l'atleti dopu à a ceremonia di medaglia, u Ministru di Cultura è Turismu Mahir Ünal hà dichjaratu chì u sportu hè un fattore impurtante di pace è amicizia in relazioni internaziunali è felicitò a Municipalità Metropolitana di Kayseri è a Federazione Turca di Ski per u campionatu.

MINISTRU ÜNAL: ERCIYES hè assai impurtante per noi
Facendu dichjarazioni impurtanti nantu à u campiunatu mundiale tenutu in Erciyes è u locu di Erciyes in u turismu invernale, u Ministru di a Cultura è u Turismu Mahir Ünal hà dettu: "Cumu u Ministeru di a Cultura è u Turismu, attachemu una grande impurtanza à Erciyes in quantu à u turismu invernale. U sviluppu di Erciyes è a prumuzione di Erciyes internaziunale sò assai impurtanti per noi. Kayseri hè una cità estremamente ricca è impurtante micca solu in quantu à u turismu invernale, ma ancu in quantu à u patrimoniu culturale. "Sperendu, cum'è u Ministeru di a Cultura è u Turismu, realicemu studii nantu à u turismu invernale è u patrimoniu culturale in Kayseri in i mesi à vene", disse. Dichjarà chì tali grandi urganisazioni in u mondu sò impurtanti per l'agenda pusitiva di Turchia, u Ministru Ünal hà dettu: "L'urganisazioni grandi sò un indicazione chì Turchia hè un paese estremamente sicuru, cuntrariu à l'affirmazioni di quelli chì facenu propaganda negra in l'arena internaziunale".