Kayseri Erciyes Ski Center Eliminate Barriere

U centru di sci erciyes hà pigliatu precauzioni covid per a stagione di sci
U centru di sci erciyes hà pigliatu precauzioni covid per a stagione di sci

Kayseri Erciyes Ski Center hà ospitatu un festival significativu. U XNUMXth Erciyes Disabled National Snow Festival hè statu fattu questu annu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri, Mustafa Çelik, chì hà seguitu u festival è scontru cù i disabili in Erciyes, hà dettu chì sta festa è i participanti di sta festa sò una fonte di morale è motivazione per i disabili.

Erciyes cuntinueghja à accoglie avvenimenti impurtanti. U sestu Erciyes Disabled National Snow Festival hè statu fattu cù una grande participazione. Più di 200 persone disabili da diverse pruvince anu assistitu à u festival. Parlendu à l'apertura di u festivale, u sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri, Mustafa Çelik, hà dettu chì anu attribuitu una grande impurtanza à u festival, chì anu tenutu per a sesta volta è l'anu fattu tradiziunale. Esprimendu chì continuanu stu festival cù una participazione più grande, u presidente Çelik hà dettu: "I nostri disabili chì venenu quì da diverse parti di u nostru paese sò ancu una fonte di morale è motivazione per tutti i nostri fratelli è sorelle disabili. Perchè i nostri disabili chì vedenu quelli chì facenu sport guadagnanu fiducia in sè stessu ". disse. U presidente Çelik hà ancu ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu à l'urganizazione.

Participendu à u festivale, u guvernatore Orhan Duzgun hà dettu chì era un piacè per i citadini disabili di participà à cuncorsi sportivi è attività culturali. Nutendu chì malgradu l'ultima settimana di marzu, a stagione di ski hè sempre aperta in Erciyes, u guvernatore Duzgun hà dettu chì u numeru di turisti chì venenu à Erciyes aumenterà ogni annu.

À a ceremonia di apertura, Mehmet Sümerli, chì hè un educatore in a scola per i disabili in Istanbul, hà dettu ancu à u presidente Mustafa Çelik: "Truvu chì i vostri prughjetti in relazione à i disabili sò admirabili. Hà prisentatu una placca cù l'inscription "Spergu chì l'ostaculi seranu superati grazia à voi". Kadircan Gökalp, chì hà cuntribuitu à l'urganizazione, hà dettu chì ci sò stati participazioni à u festival da parechje cità cum'è Istanbul, Izmir, Ankara è Mardin, è hà dichjaratu chì l'unicu scopu di tutti hè di cunnette i disabili à a vita più strettamente. Meltem Benek, Capu di a Branca Kocaeli-Darıca di l'Associazione Bir Umut, hà dettu chì volenu chì tali avvenimenti si tenanu in ogni pruvincia in ogni mumentu.

Kayseri Erciyes Ski Center Eliminate Barriere

Aysun Toygar, presidente di a Federazione di Tutti i Disabili, hà dettu ancu in u so discorsu chì tutti l'ostaculi ponu esse superati cù l'amore è ringraziò quelli chì anu cuntribuitu à u festival, chì era urganizatu cù amore. Toygar hà ancu presentatu una placca di apprezzamentu à u presidente Mustafa Çelik è u guvernatore Orhan Dügün.

Dopu à a ceremonia d'apertura di u festivale, l'atleti discapacitati cumpetenu in e discipline nordiche è alpine. In i cuncorsi, i vestiti di sci appositamente cuncepiti sò stati utilizati per intruduce e persone disabile à u sportu di u sci è di scià in modu sicuru. L'atleti naziunali anu participatu ancu à e gare. Diverse attività sò ancu urganizate per i disabili in parte di u festival.