THY invita à ski à i Balcani

THY invita à scià in i Balcani: Turkish Airlines invita quelli chì volenu scià in i Balcani à vola à prezzi accessibili cù u slogan "Four Seasons Balkans". Eccu i punti di volu per u sci...

Cù u prughjettu "4 Stagioni Balcani", avemu u scopu di scrive storie di strada cum'è una guida per quelli chì partenu in un viaghju in i Balcani, chì sò assai simili à noi in quantu à a cultura è à u ligame d'amore, dicendu #socloseby, è chì volenu andà à l'esteru, ma ùn volenu alluntanassi troppu luntanu da a so propria cultura, o chì cercanu una sfarenza altru chè destinazioni pupulari.Turchia Airlines cuntinueghja à scopra e bellezze di a geugraffia balcanica in a gamba invernale di u prugettu, cum'è ancu in l'estate è u vaghjimu. Sta volta a strada passa per Slovenia, Croazia, Serbia, Bosnia è Bulgaria ...

Annunziendu a so nova rotta nant'à u situ web di a campagna, 4mevsimbalkanlar.com, è annunziendu chì cercava dui cumpagni cù quale scopre tutte e bellezze di i Balcani nantu à sta strada, Turkish Airlines hà fattu un magnificu viaghju cù i vincitori di a cumpetizione. urganizati, Fatih è Erhan.

A prima tappa di Fatih è Erhan, chì anu avutu una sperienza di viaghju unica in i capitali di i paesi nantu à a strada, era Ljubljana, a capitale di Slovenia, chì hè forse a cità più fiaba di i Balcani, micca luntanu da noi, soprattuttu cù i so dettagli in a cultura culinaria, è Kravavec è Vogel, una di e stazioni di sci più famose di a cità.

Dopu, Fatih è Erhan si n'andò à Zagabria, a capitale di Croazia, è scupreru i punti cumuni è i sapori cumuni di a cultura turca-croata à u Festival d'Inverno, unu di i più grandi festivali di u paese. A so terza tappa era a cità bianca di Belgrad. è a stazione di sci più famosa di a regione, Kapaonik. Fatih è Erhan, chì anu tracciatu a storia in i carrughji di Belgradu chì hà fattu sente l'atmosfera affascinante di u Medievu è anu avutu l'uppurtunità di vede è sperimentà assai patrimoniu culturale di u periodu ottomanu, dopu avè avutu l'uppurtunità di ski in Kapaonik.

Dopu à a Serbia, Fatih è Erhan anu visitatu Sarajevo, a capitale di Bosnia-Erzegovina, u paese di a ghjente amichevule, induve l'odore di u caffè turcu hè sempre presente in i carrughji, induve site salutatu cù e facci sorridenti di i cummercianti è "Benvenuti". in turcu in ogni buttrega chì entra, hà scupertu u riccu patrimoniu storicu è hà amatu u sci è a neve in Vlasic è Jahorina.

L'ultima tappa hè stata a Bulgaria, induve Fatih è Erhan anu visitatu Sofia, Bansko è Borovets, anu esploratu a cità in a capitale Sofia è hà avutu una maravigliosa sperienza di sci in Bansko è Borovets, chì anu i più moderni impianti di sci d'Europa. viaghju unicu è sperienza in a geografia balcanica chì purtemu.

Questa sperienza unica di Fatih è Erhan, e similitudini, differenze, tutti i dettagli è i punti più belli di i paesi Balcani sò nantu à u situ web 4mevsimbalkanlar.com.