Istanbul diventerà u centru di l'aviazione mundiale

Istanbul serà u centru di l'aviazione di u mondu
Istanbul serà u centru di l'aviazione di u mondu

U Ministru di Trasportu è Infrastruttura M. Cahit Turhan hà dettu: "Da avà, e persone di tuttu u mondu viaghjanu da l'Aeroportu di Istanbul à u mondu sanu".

Turhan, chì hè ghjuntu à l'aeroportu per u so primu volu programatu da l'Aeroportu d'Istanbul à Ankara cù u numeru di volu di THY "TK 2124", u Direttore Generale di Turkish Airlines (THY) Bilal Ekşi, Direttore Generale di l'Autorità Aeroportuale Statale (DHMİ) è Presidente di u Cunsigliu di Direttori, hè ghjuntu à u check-in cun Funda Ocak è hà compru un bigliettu rappresentativu.

Facendu una dichjarazione à i ghjurnalisti, Turhan hà dettu: "I nostri passageri parteranu prima da l'aeroportu di Istanbul à Ankara oghje à 11:10. I nostri passageri farà u primu volu à u nostru futuru, à una Turchia grande, ricca, felice è putente, da l'Aeroportu di Istanbul à Ankara. Da avà, e persone di tuttu u mondu viaghjanu da l'aeroportu di Istanbul à tutte e parte di u mondu ". disse.

Dichjarà chì i passageri venenu à l'aeroportu sia per fà trasferimenti sia per visità Turchia, Turhan hà cuntinuatu cusì:

"A ghjente di u nostru paese andarà ancu in altri paesi. Istanbul serà avà un centru di l'aviazione di u mondu. Questu serà u locu induve a storia di l'aviazione civile serà riscritta. Oghje, una nova pagina hè scritta in a storia è aghjunghjemu una pagina d'oru in a storia di l'aviazione cù questu aeroportu. Felicitazioni. Ogni tipu di facilità sò stati cunsiderati per assicurà chì e persone chì utilizanu stu locu è quelli chì viaghjanu quì sò felici è ponu facirmenti fà e so transazzione. E misure sò state pigliate per risponde à i bisogni. Da l'ingressu à l'aeroportu à l'imbarcu in l'aviò, da u sbarcu di i nostri passageri chì arrivanu à lascià l'aeroportu, è ancu ghjunghje à e so case, sò state pigliate tutte e precauzioni necessarie per assicurà chì ponu aduprà u so tempu in u modu megliu è più còmode, cumpresu sicurità. I spazii quì sò grandi, còmode è spaziosi. "Tutti i tipi di sistemi d'automatizazione è sistemi di sicurezza sò stati installati per aumentà a mobilità è a velocità di e persone".

Enfatizendu chì u persunale chì serve i passageri entranti hè statu ancu furmatu, u Ministru Turhan hà dettu: "Trè persone m'hanu accoltu quì oghje. Hanu tagliatu è preparatu u mo bigliettu. Quelli chì veneranu averà i so biglietti pronti è dopu avè verificatu quì, s'ellu ùn anu micca tempu, puderanu ghjunghje à l'aviò u più prestu pussibule. "Se anu u tempu, puderanu pusà in centri cummerciali induve ponu esse felici, passanu u so tempu in caffè induve puderanu beie tè è caffè, spazii di recreazione è ancu spazii d'arte è spazii di mostra". disse.

Dichjarà chì l'aeroportu di Istanbul hè statu cuncepitu cum'è un centru di vita, Turhan hà dettu: "Vede a mo eccitazione oghje. Ùn possu micca sparte assai ditaglii è dettagli cun voi, ma a ghjente hà da amparà cumu sperimentanu questu. Vogliu chì tutti venenu à vede a cuscenza quì. U nostru populu serà torna fieru di u so paese, di a so patria è di u so guvernu. disse.

Cahit Turhan si n'andò à u grembiule è visitò l'esposizione di e fotografie di Ara Güler, dopu tagliate i biglietti di certi passageri è scontri cù l'impiegati in a Torre di Control di l'Air. sohbet hà fattu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*