SunExpress principia l'operazione di carica

sunexpress principia l'operazione di carica
sunexpress principia l'operazione di carica

SunExpress, una joint venture di Turkish Airlines è Lufthansa, chì hà sospesu tutti i voli domestici è internaziunali in u scopu di e restrizioni imposte per prevene a diffusione di l'epidemie di Covid-19, chì hà affettatu u mondu sanu, inizià i voli di carica cù 18. aereo in a so flotta.

Sicondu a dichjarazione fatta da SunExpress, a compagnia aerea hà annunziatu chì hà da principià e so operazioni cù un novu tipu di mudellu di trasportu di carichi, rendendu l'arrangiamentu di a carica in a cabina di i passageri.

U subdirector generale di SunExpress Ahmet Çalışkan, chì e so opinioni sò state date in a dichjarazione, hà dichjaratu chì solu a sezione di carica di l'aeronave hè stata aduprata per u trasportu di carichi in i so voli programati, è hà dettu: "Per a prima volta in a nostra storia, faremu un volu piena di carica. Avemu fattu un totale di 18 aerei adattati per trasportà a carica senza caccià i so sedi. Avemu finitu u travagliu necessariu in pocu tempu è effettueremu i nostri voli di carica da Izmir è Antalya in a prima tappa. In e tappe prossime, pensemu di realizà voli di carica da altre destinazioni secondu a dumanda ". usatu e frasi.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*