Covid-19 Affetta i Pazienti di Epilessia?

U covid affetta i malati di epilessia?
U covid affetta i malati di epilessia?

Dichjarà chì l'epidemia di Covid-19 causata da u coronavirus pò ancu affettà i pazienti di epilessia, i sperti avvisanu chì e convulsioni ponu aumentà per via di l'interazzione di droghe per l'epilessia è droghe Covid-19.

L'esperti dicenu, "A malatia di l'epilessia ùn pone micca un risicu di cuntrazione di Covid-19, nè aumenta a gravità di Covid-19". Neurologu Dr. Celal Şalçini hà avvistatu i pazienti di epilessia in questi ghjorni quandu l'epidemie di Covid-19 era intensa.

Nisun impattu descritta finu à avà

Dr. Celal Şalçini hà dettu: "Mentre a maiuranza di quelli chì anu avutu una nova infezione da coronavirus passeranu senza alcuna lagnanza o cun lagnanza lieve, alcuni di elli si ammalaranu abbastanza severi per esse bisognu di cure spitali. Certi di sti pazienti anu ancu avè epilessia. Finu à avà, ùn hè statu descrittu nisun effettu annantu à l'epilessia è e convulsioni di Covid-19 ", disse.

Droghe Covid-19 è Drogi per l'epilessia ponu interagisce

Dichjarà chì i malati di epilessia duveranu esse attenti durante stu periodu, u Dr. Celal Şalçini, "Ancora, i malati di epilessia ponu peghju è e so convulsioni ponu peghju per via di u disordine di a cundizione generale per l'infezione da Covid-19, u stress aumentatu, a difficultà à accede à e droghe, è soprattuttu l'interazzione di droghe per l'epilessia è droghe Covid-19. Tali pazienti deve esse cunsultatu cù un neurologu. In particulare, pò esse interazzione trà e droghe usate in u trattamentu di COVID-19 è e droghe per l'epilessia. Questa lista d'interazzione hè stata listata è publicata da l'Associazione Internaziunale di Epilepsia (ILAE).

L'epilessia ùn pone micca risicu di cuntrazione di Covid-19

Nutendu chì l'epilessia hè una famiglia di malatie chì causanu convulsioni senza alcuna ragione o per parechje ragioni diverse, u Dr. Celal Şalçini hà dettu: "L'epilessia ùn pone micca risicu di catturà Covid-19, nè aumenta a gravità di Covid-19. Ùn avemu micca evidenza chì l'epilessia reduce l'immunità. Certi malati cù epilessia resistente riceve ACTH, cortisone, everolimus o trattamenti immune, è sti droghe affettanu negativamente u sistema immune. Un tali effettu di altre droghe più cumunimenti utilizati ùn hè micca statu dimustratu finu à avà.

L'epilessia ùn hè micca un indicatore di Covid 19

Dr. Celal Şalçini hà dettu: "Avè una crisi epilettica ùn hè micca solu un marcatore di l'infezione da Covid-19. In ogni casu, avè una cunvulsione mentre avè una malatia febrile hè un mutivu per cunsultà un duttore.

Ùn andate à l'Ospedale inutilmente

Dichjarà chì i malati di epilessia duveranu stà luntanu da l'uspidale, salvu chì ùn hè assai necessariu, u Dr. Celal Şalçini hà cunsigliatu chì i malati di epilessia ghjunghjenu à u so duttore per telefunu in casu di prublema è cunsultate remotamente se pussibule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*