L'Iran hà iniziatu a custruzzione di u prughjettu di a ferrovia Nord-Sud

L'Iran hà iniziatu a custruzzione di u prughjettu di a ferrovia Nord-Sud: l'Iran hà iniziatu a custruzzione di a seccione di a linea ferroviaria in a so propria regione chì unisce u paese à a Russia è l'Azerbaijan.
A custruzzione di a sezione iraniana di a linea ferroviaria Nord-Sud chì unisce a Russia è l'Azerbaijan à l'Iran hè stata iniziata.
Sicondu a nutizia di l'agenzia Azeri Trend, Mohsen Pakayin, l'ambasciadore di l'Iran in Baku, hà fattu una dichjarazione à i ghjurnalisti nantu à u sughjettu. U diplomaticu iranianu hà dettu chì a custruzzione di a nova linea di trenu hè stata fatta à un ritmu acceleratu.
L'ambasciadore iranianu hà dettu: "A sezione di a linea trà l'Iran è l'Azerbaijan serà finita quist'annu, è a sezione Kazvin-Raşt serà finita in 2017. À u listessu tempu, a custruzzione di a ferrovia Raşt-Astara serà realizata ", disse.
Hè statu annunziatu chì u costu tutale di a linea Kazvin-Rasht-Astara, chì hè una parte di u prughjettu di u Nordu-Sud, chì culligarà l'Europa di u Nordu cù l'Asia sudu-est è hè prevista per esse una parte di l'Iran, Azerbaijan. è a linea di ferrovie di Russia, hè di 400 milioni di dollari.
Sicondu stimi attuali, a capacità annuale di a ferrovia serà di 1,4 milioni di passageri è di carica da cinque milioni à sette milioni di tunnellate. 22 tunnel è 15 ponti seranu custruiti nantu à a nova linea ferroviaria.
Hè previstu di trasportu sei milioni di tunnellate di carichi annu in u primu passu da a linea di ferrovia Nord-Sud, è 15-20 milioni di tunnellate annu in u futuru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*