L'ombra di a pulitica hè cascata annantu à l'apertura di a stazione Izban Torbalı

L'ombra di a pulitica hè cascata nantu à l'Apertura di a Stazione Izban Torbalı: I slogans pulitichi facenu ombra nantu à a cerimonia di apertura di e 6 stazioni trà Cumaovası è Torbalı di u Sistema Suburbanu di İzmir (İZBAN), chì hè stata realizata cù a cooperazione di u guvernu lucale è u guvernu è hà ricivutu u premiu di a "migliu cooperazione" da u mondu.
I slogans pulitichi anu ombreggiatu a cerimonia di apertura di e 6 stazioni trà Cumaovası è Torbalı di u Sistema Suburbanu di İzmir (İZBAN), chì hè stata tenuta in cuuperazione cù u guvernu lucale è u guvernu è hà ricevutu u premiu di a "migliu cooperazione" da u mondu. À a cerimonia assistita da u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım è u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, i membri di u Partitu AK anu gridatu: "Vogliu chì avemu avutu ogni locu", è i sustenitori di CHP anu rispostu: "Avete vindutu pacchi". Malgradu i so avvirtimenti, Kocaoğlu è Yıldırım ùn anu micca prolongatu i so discorsi perchè u gridamentu cù slogans ùn anu cessatu à a ceremonia.
A cerimonia di apertura di u sistema di ferrovia leggera İZBAN, urganizata in cuuperazione cù u guvernu è u guvernu lucale in İzmir, hè stata tenuta in a Stazione Torbalı. U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım, u guvernatore di İzmir Mustafa Toprak è u sindaco metropolitanu di CHP İzmir Aziz Kocaoğlu anu assistitu ancu à a cerimonia, in risposta à u slogan di i sustenitori di CHP "İzmir hè un santu, resterà un santu", mentre chì AK I membri di u partitu anu dettu "Rè di serviziu Binali Yıldırım" hà cantatu. Mentre chì i partigiani di u CHP anu rispostu, "Semu i suldati di Mustafa Kemal", i membri di u Partitu AK gridò "Recep Tayyip Erdoğan", "Ya Allah bismillah Allahu Akbar". I slogans mutuali di i partiti sò ghjunti à a fine dopu chì l'ospiti di a ceremonia hà avvistatu parechje volte.
I PANTALONI MUTUALI SONT APERTI
U sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu hà salutatu u Ministru Binali Yıldırım à l'entrata di l'area di a cerimonia è marchjò inseme nantu à a catifa rossa. In l'area di a cerimonia, i banners chì leghjenu "Ùn sò micca un omu chì dice chì pudemu fà qualcosa, ma quandu dicemu chì faremu qualcosa, a farò" è "Semu cuntenti di voi, chì Allah sia cuntentu di voi" eranu dispiegata sopra a fotografia di Binali Yıldırım. I sustenitori di CHP anu apertu i banners di l'urganisazioni di u distrittu cù a foto di u presidente di CHP, Kemal Kılıçdaroğlu.
Dopu à un mumentu di silenziu hè statu cantatu l'Innu Naziunale, i spettaculi di ballu folklore sò stati presentati è u filmu introduttivu di İZBAN hè statu mostratu.
U sindaco di Torbalı Adnan Yaşar Gormez, di Ak Party, hà dettu: "Oghje hè u ghjornu internaziunale di San Valentinu, abbracciamu l'altru cun amore è cunversazione. Bona furtuna à Torbalı ", disse. U direttore generale di TCDD, Ömer Yıldız, hà dettu: "Oghje, apremu a linea Cumaovası-Torbalı di İZBAN, chì serve nantu à a linea Aliağa-Cumaovası dapoi u 2011. İZBAN, u sistema di ferrovia leggera urbana più longu in u paese, hè stata premiata u premiu di a megliu cooperazione. Hè un esempiu di a megliu cooperazione trà u guvernu cintrali è lucale. Hè stata realizata cun un investimentu di 142 milioni di lire ".
Wreath RESPONSE
In a cerimonia induve i partiti pulitichi rivali si sò riuniti, i ghjovani di u Partitu AK anu dannatu a ghirlanda cù e parolle "Chairman CHP Kemal Kılıçdaroğlu". Karşıyaka U sindaco di CHP, Hüseyin Mutlu Akpınar, si alzò. Invece di u nome di Kılıçdaroğlu, intervene in u ghjovanu chì hà appesu a sciarpa cù e parolle "Recep Tayyip Erdoğan" scritte nantu à questu. U presidente Akpınar hè statu calmatu da u presidente provinciale di Ak Party İzmir, Bülent Delican.
UNA CELLA PER ATTENZIONE DA KOCAOĞLU
U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Kocaoğlu, hà manifestatu u so disconfort per u cantu di i ghjovani di CHP è AK Party in a ceremonia è hà dettu:
"Vi invitu tutti à stà calmu è à sente tranquillamente i discorsi di i nostri oratori. Avemu implementatu un prughjettu esemplare quì oghje. Stu prughjettu nasce da unità, sulidarità è travagliu altruista. Hè per quessa chì avemu da rispettà è amà. Per piacè vi invitu tutti à stà calmu è à sente i parlanti.
Dopu à i slogans "Izmir hè un santu, un santu rimarrà" cuntinuò, Kocaoğlu cuntinuò u so discorsu dicendu: "Amici, per piacè" è avvistendu parechje volte.
'N BASE DI COOPERAZIONE, RECONCILIAZIONE, TOLLERANZA'
U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà dichjaratu chì a basa di İZBAN, chì hè realizata cù a cooperazione di u guvernu è u guvernu lucale, hè a cooperazione, a riconciliazione è a tolleranza, è hà dettu:
"A nostra riunione oghje ùn hè micca una cerimonia ordinaria. Perchè ci hè un spiritu diversu, un eccitazione differente quì. Oghje, annunziemu una volta di più à u mondu ciò chì pudemu fà mantenendu a cultura di cunciliazione è travagliendu inseme sopra à tuttu, avvicinendu l'un à l'altru cun cunfidenza piuttostu cà suspettu, mettendu da parte u fanaticu puliticu è senza cura di a sfarenza di i badges i nostri collari. İZBAN hè u primu prughjettu realizatu in Turchia cù un partenariatu di 50 per centu trà un guvernu lucale è una istituzione publica. In altre parolle, ci hè a cooperazione, a cunciliazione, a tolleranza nantu à a basa. Se a riunione hè un principiu, mantene inseme hè un prugressu, è u travagliu inseme hè un veru successu, avemu fattu questu in Izmir, a cità di a tolleranza. Semu fieri, simu onorati ".
"U IZBAN PIÙ LUNGO, E STRADE SERÀ PIÙ CORTE"
U presidente Kocaoğlu hà ancu dichjaratu chì İZBAN si estenderà finu à Selçuk è Bergama è hà dettu: "U numeru di passageri chì avemu purtatu in 5 anni hà righjuntu 331 milioni. Mentre avemu purtatu 2010 milioni di passageri in 2.5, avemu chjusu 2015 cù 87.5 milioni di passageri. Avemu aumentatu i nostri standard di qualità cù u numeru di treni. Iè, simu in Torbalı oghje, seremu in Selçuk è Bergama dumane. Quandu İZBAN cresce, e strade saranu più curtite ".
"FINE U METRO PRIMA SIGNORA PRESIDENTE"
Mentre Aziz Kocaoğlu facia u so discorsu, una donna in l'audienza hà dettu: "Finite u metro prima, sgiò presidente". U presidente Kocaoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cun un surrisu. Questa volta, quandu u ghjovanu CHP hà dettu: "Izmir hè fieru di voi", Kocaoğlu hà interrottu u so discorsu da u testu è hà dettu: "Hè sicuru chì a donna chì hà interrottu u mo discorsu ùn sapia micca di u metro".
Sta volta, i ghjovani di u Partitu Ak gridavanu: "Parlanu, u Partitu AK faci". Sta volta, i sustenidori di CHP anu rispostu: "Izmir, ùn fermate micca cun voi, avanza". I sustenitori di u Partitu AK anu cantatu "Izmir hà bisognu di Binali Yıldırım".
APPELLA PER A COOPERAZIONE IN U "CANAL À U GOLFO"
Cuntinuendu u so discorsu dopu, Kocaoğlu hà dumandatu chì u mudellu di cooperazione, chì hè statu realizatu cù successu in TCDD è İZBAN, per continuà in a Baia di İzmir, è hà dettu:
"In casu chì i permessi necessarii sò cuncessi, risolvemu tramindui u prublema di prufundità chì face chì i navi di grande tonnellata preferanu porti alternativi in ​​a geografia vicina invece di İzmir, è aprendu u canali chì furnisce a circulazione di l'acqua in u Golfu. ghjunghje u nostru scopu di "baia di nata". I vincitori di stu travagliu seranu di novu İzmir è i residenti di İzmir. A cuuperazione esemplare trà e duie istituzioni hà da cuntinuà à dà fruttu. Un'altra dumanda da u nostru Onorevole Ministru hè chì l'idea di fà l'Aeroportu Izmir Adnan Menderes un "secondu centru di trasferimentu" sia messa in pratica u più prestu pussibule. Sta scelta hè critica per a nostra cità, chì hà patitu gravi perdite in u turismu per via di a cungiuntura.
"UN AN DOPU, SELÇUK APRIRA IN BERGAMA QUEST'ANNU"
Dopu, u Ministru di i Trasporti, di l'Affari Marittimi è di a Comunicazione Binali Yıldırım, chì hà pigliatu u podium, hà iniziatu u so discorsu dicendu: "Vi salutu cù amore è rispettu u ghjornu di San Valentinu" è hè statu interrottu quandu i membri di u partitu gridavanu u slogan "Rè di a Strada Binali". Yıldırım". Yıldırım hà dettu: "Un mumentu, amichi, per piacè. Ogni volta chì fate una pausa, allora cumminciaraghju à parlà. Salvà a vostra energia per l'elezzione. Avemu ghjustu fora di l'elezzione. Ùn perde micca a vostra energia in u latte avà. Ci sarà dinò l'elezzioni, è ci sarà una cuncurrenza dolce. Avà fighjemu un ochju à i servizii. Dite chì vi dicerete in tempu di l'elezzioni ", disse.
Quandu i membri di u Partitu AK anu gridatu "Lavora solu" sta volta, Yıldırım hà dettu: "Vogliu u silenziu da i dui lati. Oghje inauguremu un bellu prughjettu cumunu di u guvernu cintrali è u guvernu lucale in Ankara è İzmir. Cunnettemu Torbalı à Aliağa. Ciò chì significa Aliağa, Torbalı Significa i distretti grandi quant'è a pruvincia chì producenu più in İzmir ", disse.
Quandu i membri di u Partitu AK anu gridatu u slogan "Parlanu, u Partitu AK u face", i membri di u CHP anu rispostu: "Semu da İzmir, a faremu, sguasserà stu affari".
"L'ELECZIONI POLITICHE DEVANO SOLIDARI IN SERVIZI"
U Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì 80 volte a pupulazione di İzmir hè stata trasportata in İZBAN finu à avà, è chì sta cooperazione esemplare continuerà da Torbalı à Selçuk, Selçuk serà apertu un annu dopu, è Bergama serà cunnessu in questu annu. Yıldırım hà dettu: "İZBAN hè diventatu u trasportu publicu di u sistema ferroviariu più longu in u mondu. Un totale di 187 chilometri. In u 2013, u trasportu publicu mundiale hè statu esaminatu è İZBAN hè stata prima cum'è u prughjettu di trasportu publicu megliu è successu. Lasciami dì ciò ch'aghju da dì finu à a sera, a parolla hè a toia ", hà avvistatu. Yıldırım cuntinuò e so parolle cusì:
"Parlemu di sta cooperazione cumuna. Avemu dettu chì quandu si tratta di serviziu à Izmir, a pulitica hè dettagli. A pulitica hè in l'alizzioni, ma quandu si tratta di serve Izmir, faremu ogni tipu di sulidarità. Lasciamu a pulitica da parte. Cumpiteremu i bisogni è i prughjetti di Izmir unu per unu. İzmir ùn hè micca solu İZBAN, ma ancu İzmir hà altri prughjetti più impurtanti. A pulizia di a Baia di Izmir è furnisce a circulazione hè ancu un prughjettu cumuni. U travagliu nantu à stu prughjettu cuntinueghja. U locu di Izmir hè di cumpete cù Istanbul. Unisceremu e mani cù u guvernu lucale è cintrali, è purteremu İzmir, chì hà assistitu à a fundazione di a repubblica, à i punti più alti. S'è no simu capaci di fà issi servizii oghje, s'è no pudemu campà sta grande felicità inseme, duvemu à a bandiera crescente è stella. Quelli chì pruvate à ghjucà à u paese anu da sapè chì l'indipendenza hè u caratteru di sta nazione. Sta nazione, chì ùn hè mai statu schiavitù in ogni periodu di a storia, ancu in e cundizioni più difficili, hà travagliatu per l'indipendenza di u ghjovanu Turchia, chì u paese hè natu da e so cendri sottu a dirigenza di Atatürk, da avà, sottu ogni nome. , s'ellu prova à minà a nostra integrità territuriale è dannu a nostra fratellanza, riceverà a risposta necessaria in u modu più duru è a Republica di Turchia. L'indipendenza cuntinueghja per sempre ".
GUERRA DI SLYOGANS
Cuntinuendu u so discorsu, u Ministru Yıldırım hà dettu: "İzmir hè una cità di tolleranza. Hè l'indirizzu di a fratellanza è a vita inseme. Da quì un messagiu à Turchia ", i membri di u Partitu AK anu gridatu: "Vogliu chì avemu avutu ogni locu". Ancu Yıldırım hà dettu: "Lasciami dì duie cose, allora a scena hè a toia", nimu l'hà intesu. Questa volta, i sustenidori CHP anu rispostu: "Avete vindutu pacchi di pacchi".
U Ministru Binali Yıldırım hà dettu: "Per a suluzione di signalazione in İZBAN, i prublemi in u prugettu seranu eliminati. U nostru compatriote, chì parte da Torbalı, averà sbarcatu in u centru di Izmir. I nostri servizii à Izmir cuntinueghjanu à aumentà ", disse. Questa volta, quandu i partigiani di CHP cantavanu "Primu Ministru Kemal", u Partitu AK hà rispostu cù "Whoo". Yıldırım hà dettu: "Giovani, calmatevi, aghju finitu. Quandu stu sistema di signale hè cumpletu, ci saranu voli ininterrotti da Torbalı à Alsancak. Vogliu chì a linea İZBAN, chì avemu finitu l'apertura ufficiale di oghje, bona furtuna. Vi salutu tutti cun amore è rispettu per scuntrà in novi servizii ".
U presidente Kocaoğlu hà presentatu à u Ministru Yıldırım un mudellu di u primu trenu di İzmir Torbalı, dopu a cinta hè stata tagliata è a linea hè stata messa in serviziu.
U dipartimentu di l'affari di İZBAN
Sicondu u protokollu firmatu da a Municipalità Metropolitana di İzmir cù TCDD, a custruzzione di a stazione è i passaggi autostradali sò stati fatti da a Municipalità Metropolitana di İzmir. A ferrovia esistente à una sola pista da Cumaovası à Torbalı hè stata doppia da TCDD. A custruzzione di i mura di prutezzione di a linea, l'estensione di i sistemi di segnalazione è elettrificazione à Torbalı Tepeköy in cunfurmità cù a linea Aliağa-Cumaovası hè statu ancu realizatu da TCDD.
6 STAZIONE 8 AUTOSTRADA
110 stazioni, à dì Develi, Tekeli, Pancar, Kuşçuburun, Torbalı è Tepeköy, sò state custruite da a Municipalità Metropolitana di İzmir nantu à a linea Torbalı di 30 chilometri, chì aumenta a periferia di Izmir à un totale di 6 chilometri. In novu, Tekeli, Pancar, Kuşçuburnu, Menderes Gölcükler, Torbalı center, Tepeköy, Develi autostrada soprapassaghji è Cumaovası autostrada sottupassa sò stati custruiti per furnisce un trasportu ininterrottu per i veiculi nantu à a linea. Per i citadini di attraversà a strada, un passaghju pedonale hè statu custruitu in Torbalı Ertuğrul Junction, è sò stati creati 6 centri di trasferimentu d'autobus.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*