Novu passaghju pedonale à a Ferrovia in Ödemiş

Novu Sottopassu Pedestrianu à a Ferrovia in Ödemiş: A Republica di Turchia State Railways (TCDD) hà rimboccatu e maniche per u passaghju pedonale ferroviariu trà a Stazione Ödemiş, cunnisciuta ancu com'è l'antica stazione in Ödemiş.
Dopu à l'intense richieste di i citadini in quantu à a ferrovia, chì praticamenti divide u centru di a cità in dui dopu a stallazione di railings di ferru per ragioni di sicurezza, TCCD hà ancu fattu azzione. U travagliu di u passaghju pedonale hè statu iniziatu da a strada Şehit Özpolat à a strada Kurtuluş. U travagliu intensivu hà fattu felici i residenti di Cumhuriyet è Hürriyet Districts.
L'estate scorsa, in quantu à a dumanda di u passaghju pedonale, u Capu di Cumhuriyet Neighbourhood Elvan Boz Kar hà dichjaratu chì i citadini caminavanu circa 3 chilometri per risponde à i bisogni di u centru di salute è di a farmacia, è chì e persone disabile si mancavanu di batteria mentre cercavanu di viaghjà intornu à a ferrovia veiculi disabili.
"Avemu purtatu a questione à u ministru YILDIRIM"
Cumhuriyet Neighbourhood Headman Elvan Boz Kar, chì hà dettu ch'elli anu pruvatu à avè u passaghju per un bellu pezzu, hà ringraziatu l'autorità pertinenti per u travagliu sottumessu realizatu in u vicinatu oghje. Mukhtar Elvan Boz Kar hà dettu: "U prublema hè avà risolta, u passaghju sottumessu serà finitu prestu. Avemu prisentatu sta dumanda in un schedariu à u nostru Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, u Signore Binali Yıldırım, quandu hè ghjuntu à Ödemiş l'ultimu mandatu. Diciamu chì a ferrovia causava prublemi à u quartieru cintrali, è vulemu chì a ferrovia sia sguassata da a vechja stazione o per risolve e lamentele di i nostri citadini cù un passaghju sottu. U trenu era cum'è u muru di Berlinu. Cù stu travagliu fattu avà, u prublema serà eliminatu. Vogliu ringrazià u sindaco di Ödemiş Mahmut Badem, u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, u Signore Binali Yıldırım, è e squadre chì anu fattu stu travagliu pussibule. "Secunnu l'infurmazioni chì avemu ottenutu, i travaglii di custruzzione seranu finiti in pocu tempu è i nostri citadini utilizanu u sottupassu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*