2 sciatori lasciati sottu à l'avalanche in Palandoken

2 sciatori catturati in una valanga in Palandöken: 2 sciatori chì stavanu sciendu in a zona ristretta in Erzurum Palandöken Ski Resort sò stati catturati in una valanga. I sciatori, chì sò stati salvati vivi da l'AFAD è a Gendarmeria, sò stati purtati à l'uspidale.

2 sciatori lasciati sottu à l'avalanche in Palandoken

Dui sciatori chì sciavanu in a zona ristretta di Erzurum Palandöken Ski Resort sò stati intrappulati in una valanga. I sciatori feriti sò stati salvati è purtati à l'uspidale. Parechje squadre di l'AFAD, di a gendarmeria è di i pompieri sò stati mandati nantu à a scena è anu inspeccionatu a zona.

HAN REGISTRAT IN A ZONA PROIBIDA

Sicondu l'infurmazioni ricevuti, dui skiers, chì anu intrutu in a zona pruibita cù u periculu d'avalanche in Palandöken Ski Resort versu 17.00 oghje cù i so amichi è anu causatu una valanga movendu a massa di neve mentre sciava, sò stati salvati vivi da AFAD è Gendarmerie.

FRANNI PORTATI À L'OSPITALU

I skiers chì sò stati salvati cum'è feriti sò stati purtati à l'uspidale in ambulanza è anu ricevutu trattamentu.

Gendarmeria INSPECTED A REGIONE

Parechje squadre di l'AFAD, di a gendarmeria è di i pompieri sò stati mandati nantu à a scena è anu inspeccionatu a zona. Una investigazione hè stata lanciata annantu à l'incidentu.