Parigi trasforma e stazioni di metro fantasma in spazii suciale

Parigi trasforma e stazioni di metro fantasma in spazii suciali: a linea ferroviaria di 133 miglia (circa 209 km) sottu e strade di Parigi forma unu di i più grandi sistemi di metro di l'Europa. Ma trà elli, ci sò 16 stazioni abbandunate è quasi completamente dimenticate chjamate "stazioni fantasma".
Certi "stazioni fantasma" sò stati evacuati pocu dopu l'occupazione nazista è altri ùn sò mai stati aperti à u publicu. Cù i novi piani, si pensa chì questi spazii abbandunati ponu esse aduprati cum'è piscina, discoteca o ristorante.
E stazioni di u metro di Londra abbandonate sò trasfurmate in splutazioni idroponiche, mentre chì i so omologhi francesi sò diventati spazii suciali prusperanti. Sta ristrutturazione hè stata purtata da Nathalie Kosciusko-Morizet, candidata à a merria di Parigi. U candidatu hà prisentatu l'imaghjini disegnati da i dui architetti di ciò chì a stazione di l'Arsenal hà da esse cum'è dopu chì era stata spruced up.
Kosciusko-Morizet hà dettu chì questi disinni sò solu esempi di ciò chì pò esse fattu, è chì, s'ellu era elettu, dumandassi à u populu di Parigi cumu megliu per riempie questi spazii vacanti.
Una di e pruposte include una piscina induve i clienti ponu natà in giri da u principiu à a fine induve si trova a linea ferroviaria. I piani sò presentati da Nathalie Kosciusko-Morizet, anzianu Ministru di l'Ambiente, u Sviluppu Sostenibile, i Trasporti è l'Albergu, è l'attuale candidata à a sindaca di u centru di diritta per u Partitu di u Muvimentu Populare.

Pruduzione

Trà i disinni pruposti hè un teatru. U sistema di metro di a capitale francese hè unu di i più affollati di u mondu, cù 303 stazioni.
Bon appetitu

Un ristorante in stile cafeteria hè statu ancu preparatu cum'è un disignu esemplariu. Quandu si tratta di una struttura custruita sottu terra, emergenu una quantità di fattori di salute è di sicurità è ci vole anni à scuntrà certi cundizioni, cumpresi i reguli di u focu.
'ortu

Stu disignu hè simile à l'agricole idroponiche pruposte in Londra. A stazione hè stata chjusa u 2 di settembre di u 2, per via di a mubilizazione di l'impiegati di a Compagnie du chemin de fer métropolitain de Paris (CMP) durante a seconda guerra mundiale. Mai riapertura, sta stazione serve oghje cum'è un centru di furmazione per i rapprisentanti CMP.

Stu pianu hà permessu à a stazione di l'Arsenal di diventà una di e galerie famose di u mondu sparse intornu à a Cità di Lumi. Situata in u 4u distrettu di Parigi, sta stazione fantasma hè nantu à a linea 5 trà e stazioni Bastille è Quai de la Rapée.
Discoteca

A causa di u so locu sotterraneo, una discoteca seria una grande suluzione per stazioni ghost. Ancu s'è e plataforme sò fora di a portata di u publicu in u mumentu, sò lochi chì l'esploratori di a cità fermanu definitivamente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*