L'aviazione civile deve esse pigliatu cum'è un esempiu in a liberalizazione di e ferrovie

L'aviazione civile deve esse pigliata cum'è un esempiu in a liberalizazione di e ferrovie: in u pannellu intitulatu "Future of Railways" ospitatu da ITO, in cuuperazione cù l'Associazione Internaziunale di i Pruduttori di u Trasportu è di a Logistica (UTIKAD) è a Legge di Logistica è Trasportu di l'Associazione Bar di Istanbul. Cummissione, i benefici chì a liberalizazione di e ferrovie darà à u settore sò stati valutati da i funzionari di u settore.
U panel hà riunitu i principali rapprisentanti di u settore, avucati, accademichi è amministratori publichi; Hè stata sottolineata chì u mudellu di l'aviazione civile deve esse pigliatu cum'è un esempiu in a liberalizazione di e ferrovie.
Cù a liberalizazione di e ferrovie, i costi di trasportu diminuiranu.
In u so discorsu di apertura, Hakan Orduhan, membru di u Cunsigliu di a Camera di Cummerciu di Istanbul (ITO), hà dichjaratu chì quandu si esaminanu e pulitiche di trasportu di l'ultimi 30 anni in u mondu è l'UE, sò stati sperimentati cambiamenti radicali è in questu cuntestu, l'impurtanza data à e ferrovie sò state purtate di novu in prima. In riferimentu à l'impurtanza di u trasportu cumminatu, Orduhan hà dettu: "Dopu à a liberalizazione di e ferrovie, l'investimenti aumenteranu cù l'usu generalizatu di e ferrovie, è in parallelu, i costi di trasportu diminuiranu. "Cumu u mondu cummerciale, aspittemu ansiosi i passi versu a liberalizazione di u trasportu ferroviariu", disse.
L'aviazione civile deve esse pigliatu cum'è un esempiu
U Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di UTIKAD Emre Eldener hà ancu fattu un discorsu d'apertura à u panel. Dichjarà chì a liberalizazione di e ferrovie hè un novu cuncettu per a Turchia, Eldener hà dettu: "Cum'è UTIKAD, cuntinuemu u nostru travagliu nantu à a liberalizazione ferroviaria. "Pensemu chì u sviluppu significativu ottenutu dopu a liberalizazione di u trasportu aereu serà ancu un bon esempiu per a liberalizazione di e ferrovie", disse.
A riforma in a Legislazione hè un Must
Egemen Gürsel Ankaralı, presidente di a Cummissione di a Cummissione di Logistica è Trasporti di l'Associazione di l'Avucati di Istanbul, in u so discorsu à l'apertura, hà sottolineatu i lacune legali chì ponu nasce cù a liberalizazione di e ferrovie.
In u scopu di a riunione, u Prof., un membru di a cumissioni chì hà preparatu u Codice cummerciale turcu. Dr. In a so presentazione, Kerim Atamer hà enfatizatu e disposizioni da esse applicate à u trasportu ferroviariu è a necessità di riforma. Dichjarà chì a legislazione principale chì regula u trasportu ferroviariu in Türkiye hè u Regolamentu di Operazione Ferroviaria di Rumelia aduttatu in 1872, Prof. Dr. Atamer hà datu infurmazioni detallate nantu à a cunvenzione COTIF, chì hè stata accettata da più di 40 paesi in quantu à u trasportu ferroviariu internaziunale. Dichjarà chì u modu più efficau per portà u statu attuale di u trasportu ferroviariu à a nostra legislazione hè di riferite à COTIF in a legislazione turca, Atamer hà dettu chì questu puderia ancu furnisce suluzioni à e lacune legislative in u trasportu domesticu.
"Aspemu cun entusiasmo per a liberalizazione è a ristrutturazione"
U Capu di u Dipartimentu di Risorse Umane di TCDD, Adem Kayış, in a so presentazione à u pannellu, hà dichjaratu chì ci hè stata eccitazione in TCDD da u mumentu chì i prublemi di liberalizazione è di ristrutturazione in ferrovie sò stati citati per a prima volta, è chì stanu aspittendu a liberalizazione è a ristrutturazione.
Cummentendu l'inclusione di stu travagliu in u 64th Government 2016 Pianu d'Azione cum'è "Ci hè luce à a fine di u tunnel", Kayış hà manifestatu a so satisfaczione per a ristrutturazione è a liberalizazione prevista per esse cumpletata da ghjugnu. Attendendu l'attenzione à i risultati pusitivi purtati da a separazione di l'infrastruttura ferroviaria è l'operazione in i paesi di l'UE, Kayış hà cummentatu: "Avemu risuscitatu à a 1ª Liga cù a liberalizazione di e ferrovie è a separazione di l'infrastruttura è l'operazione".
In a so presentazione, İbrahim Yiğit, Capu di u Dipartimentu di Sicurezza è Autorizazione di a Direzzione Generale di Regolamentazione Ferroviaria di u Ministeru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà datu infurmazioni nantu à u scopu di a liberalizazione di e ferrovie, i regolamenti da esse fatti, i prughjetti previsti. struttura istituzionale di u settore, i rigulamenti legali è i rigulamenti da fà in un futuru vicinu.
Esprimendu chì e riforme da esse fatte ùn deve esse cunsiderate solu cum'è un prucessu di liberalizazione, Yiğit hà dettu: "U scopu di a liberalizazione di e ferrovie hè di furnisce un serviziu più efficaci è di qualità à costi accessibili, per aumentà a cumpetitività di e ferrovie, per creà un indipindenti. struttura chì regula è surveglia u settore, per assicurà l'armunia legale è strutturale cù l'UE. " "Pudemu riassume cusì", disse.
L'emissione di certificazioni deve esse rivalutata
In u pannellu, l'Assistente hà datu infurmazioni nantu à l'Autorizazione è a Prucedura in u Prucessu di Liberalizazione Ferroviaria. Assoc. Dr. Turkay Özdemir hà citatu ancu a strutturazione di a Direzzione Generale di l'Aviazione Civile cum'è un esempiu; "U nostru esempiu deve esse u prucessu chì l'aviazione civile hà passatu. "L'aeroporti liberalizzati è e compagnie aeree custituiscenu un esempiu impurtante per a liberalizazione di e ferrovie", disse. Tuttavia, hà dichjaratu chì saria utile à rivalutà u fattu chì l'urganizatori di l'imprese di trasportu è l'imprese di logistica in u settore di a logistica è di u trasportu sò sottumessi à diverse licenze da u publicu per ogni tipu di trasportu, sia in quantu à i costi di certificazione. crea per queste cumpagnie è in termini di inflazione di documenti.
Elementu impurtante di u trasportu intermodale
U membru di u Cunsigliu di UTIKAD Kayıhan Özdemir Turan, in a so presentazione, hà dettu: "U nostru paese hè situatu vicinu à importanti corridori logistichi per via di a so situazione geografica è hè un puntu di transitu impurtante per via di a so vicinanza à i centri di produzzione. À questu puntu, l'impurtanza di u trasportu intermodale emerge. "U trasportu ferroviariu hè un elementu impurtante di u trasportu intermodale", disse. Turan hà dichjaratu chì a pussibilità di TCDD cuntinuà a so esistenza di monopoliu cum'è l'operatore dominante, cum'è u sustegnu chì deve esse furnitu à TCDD per 5 anni, pò esse interpretata cum'è un signu chì u prucessu di liberalizazione pò principià cù disrupzioni è hà dettu: "TCDD A.Ş. "Deve esse assicuratu chì hà una struttura duminata da regule è principii", disse.
Parlendu à u pannellu induve a liberalizazione hè stata ancu discussa in termini di responsabilità d'assicuranza, Asst. Assoc. Dr. Hakan Özcan hà dettu: "Una nova furmazione ci aspetta in quantu à l'assicuranza", è hà sottolineatu chì l'industria di l'assicuranza hà bisognu di sviluppà novi pulitiche per u trasportu ferroviariu.
U pannellu hà cuntinuatu à risponde à e dumande di i participanti nantu à a liberalizazione di e ferrovie. À a fine di u pannellu, i certificati di apprezzazione sò stati presentati à i parlanti da i funzionari di l'UTIKAD è l'Associu di l'Avucati di Istanbul.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*