Spidizioni supplementari da e Ferrovie Russe per chì a zitella ùn manca micca e so lezioni di ballu

Spidizioni supplementari da i Ferrovii Russi per chì a zitella ùn manca micca e so lezioni di ballu: i Ferrovii Russi anu arrangiatu i tempi di viaghju in modu chì Nina Nalimova, 13 anni, puderia piglià e so lezioni di ballu.
Nina Nalimova hà pigliatu lezioni di ballu di sala da quandu era 8 anni. Nina, chì prima andava in una scola di ballu vicinu à a so casa, hà cuminciatu à assistisce à una scola à pochi stazioni da a so casa dopu chì u so istruttore di ballu si ammalatu. Tuttavia, u trenu di 18.00:XNUMX pm Nina hà pigliatu ogni ghjornu per piglià a so classe di ballu hè statu annullatu in uttrovi.
U babbu di Nina, Boris Nalimov, hà dettu: "Avemu andatu à a scola di ballu parechje volte cù u trenu di 17.00, ma quandu aghju andatu à questa ora, a mo figliola ùn hà micca avutu u tempu di studià. Allora pigliò i so libri cun ellu è hà scrittu i so travaglii nantu à un pezzu di fazzolettu. "Avemu da fà una scelta: andavamu à abbandunà e lezioni di ballu o fà qualcosa d'altru", dice.
Eventualmente, i Nalimov anu decisu di "fà qualcosa d'altru" è hà scrittu una lettera à i Ferrovii Russi. Boris Nalimov, chì hà scrittu una lettera à e ferrovie, spiegò chì a so figliola hà avutu difficultà à ritruvà cù a scola di ballu in Zelenograd, situatu fora di Mosca, è i mutivi di questu.
"Ùn possu scurdà di a lettera chì ci anu scrittu"
Dopu qualchì tempu, l'autorità ferroviaria decisu di riurganizà u serviziu di 18.00. In fatti, Aleksey Sitnikov, un ufficiale ferroviariu lucale, hà dettu: "Ùn pudia micca caccià a lettera chì ci anu scrittu da a mo mente. Hè per quessa chì avemu decisu chì duvemu fà qualcosa ".
Baba Nalimov hà dettu: "Tuttu va bè avà. Andemu à a scola di ballu in trenu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*