SAMULAŞ per pruduce a so propria elettricità in Samsun

SAMULAŞ Producerà a So Propria Elettricità in Samsun: Samsun Proje İmar, İnşaat, Yatırım, Sanayi ve Ticaret AŞ (SAMULAŞ), affiliata à a Municipalità Metropolitana di Samsun, hà equipatu u tettu di u so edificiu di servizii cù pannelli di energia solare per pruduce a so propria elettricità.
U direttore generale di SAMULAŞ, Kadir Gürkan, hà dettu chì travaglianu per aumentà a produzzione di energia rinnuvevule.
In questu cuntestu, Gürkan hà dichjaratu chì anu piazzatu mille pannelli d'energia solare nantu à u tettu di l'edificiu chì anu utilizatu cum'è magazzinu è edifiziu di serviziu, è hà dettu: "I pannelli di energia solare anu una putenza di 250 watts. U nostru scopu quì ùn hè micca solu per copre una parte di l'electricità utilizata da l'edifiziu di serviziu, ma ancu di fà un esempiu per Samsun. Dopu à u nostru prughjettu, certi cumpagnii industriali in a cità cuminciaru à mette pannelli solari nantu à i tetti di i so edifici. "Credu chì questu numeru aumenterà in i prossimi mesi", disse.
Dichjarà chì stanu aspittendu una licenza per pruduce l'electricità, Gürkan hà dettu:
"E fasi di permessu cuntinueghjanu. Dopu chì sti tappe sò finite, avemu da principià a produzzione è copre u 30 per centu di l'electricità prodotta da u nostru bastimentu di serviziu. Questu permetterà un risparmiu di circa 100 mila lire annu. Al di là di u risparmiu, u scopu di u prugettu hè di dimustrà chì l'istituzioni pubbliche è l'imprese private ponu implementà stu prughjettu. U nostru scopu hè di incuragisce e nostre istituzioni, riduce l'emissioni di carbone in l'aria è pruduce l'electricità da u sole.
Gürkan hà aghjustatu chì speranu chì a pruduzzione di l'energia solare diventerà diffusa in Samsun grazia à u prugettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*