Sarıbay: Avemu bisognu di sustene u prughjettu di u tram

Sarıbay: Avemu bisognu di sustene u prughjettu di u tram. Parlendu durante a visita di l'Amministrazione Provinciale di Kocaeli di u Partitu Democràticu di Sinistra, u presidente provinciale di u Partitu Populare Republicanu di Kocaeli, Cengiz Sarıbay, hà toccu u prublema di u tram è hà dettu: "U tram hè un grande prughjettu. Avemu da sustene ", disse.
E visite di i partiti pulitichi è di l'urganisazioni non governamentali in a cità à u presidente provinciale di Kocaeli di u Partitu Populare Republicanu (CHP) Cengiz Sarıbay cuntinueghjanu senza una pausa. L'Amministrazione Provinciale di Kocaeli di u Partitu Democraticu di Sinistra (DSP) hà visitatu Sarıbay in u so uffiziu a sera precedente. Per visità; U presidente provinciale di DSP Kocaeli, Hayati Özzeren, u membru di u Cumitatu Disciplinariu di a Sede DSP Ruhi Saner, u presidente di a filiale femminile di DSP Meral Uçarı, u tesoriere provinciale DSP Hüseyin Tuluç è i vicepresidenti provinciali DSP Selman Gürpınar, Ufuk Bagan è amministratori provinciali anu assistitu. Dopu i migliori auguri nantu à u prughjettu di u tram, sohbethà annunziatu chì sustene u prughjettu di u tram Sarıbay.
"Avemu NUANS DIFFERENZI CU CHP"
Parlendu à a visita, u membru di u Cumitatu Disciplinariu di a Sede di DSP, Ruhi Saner, hà dettu: "Di sicuru, ci saranu diversi partiti pulitichi. Ma i pulitici duveranu avè una certa cunniscenza è sperienza. U mo fratellu Cengiz Sarıbay hè statu prumuvutu à u capu provinciale. "Ci piacerebbe vedelu in lochi più altu", disse. Parlendu dopu, u presidente provinciale di DSP Kocaeli, Hayati Özzeren, hà dettu: "Conoscu à Cengiz Bey da u so mandatu presidenziale in 2009. Felicitazioni per esse statu elettu merre. Cengiz Sarıbay hè un nome impurtante per a pulitica Kocaeli. Avemu solu differenze di sfumature cù CHP. Semu uniti in l'ala manca è sustenemu sempre. Questu hè un impurtante. Duvemu esse uniti perchè Turchia hà sempre bisognu di a manca ", disse.
"Ùn duvemu micca lancià l'asciugamani"
Rispondendu à a visita di Özzeren è a felicitazione, Sarıbay hà dettu: "Grazie per esse venutu. Hè impurtante di rapprisintà è rializà a manca in Turchia. Avemu da travaglià dura è travaglià dura per questu. Ùn duvemu micca gettà a spugna. S'è no simu quì, prima o poi ghjunghjeremu in un locu, ma s'ellu ci ritiramu, lasceremu a piazza à l'AKP. Avemu bisognu di esse uniti è sustene l'altri. Tutti sò stanchi di l'AKP avà. In fatti, ancu trà e furmazioni di diritta, ci sò quelli chì prumettenu, "Presidente, fate un candidatu decentu, vi sustenemu", è hà enfatizatu ch'ellu hè in favore di l'unità.
"SUPPORTU U RPOJECT TRAMWAY"
Sarıbay hà dettu: "Avemu da esse sempre da u latu di ciò chì hè ghjustu. Esse contru à tuttu ùn hè micca una bona cosa. U bonu deve esse ancu apprezzatu. Per esempiu, u prughjettu di u tram, chì hè in l'agenda avà, hè un prughjettu impurtante per Kocaeli. Quandu a Municipalità Metropolitana ci hà datu un briefing in i mesi passati, avemu ancu esaminatu stu prughjettu. Allora piglianu e nostre opinioni. Avemu da sustene stu prughjettu. L'obiezioni sò digià state fatte in punti chì ùn sò micca ritenuti adatti è sò state fatte correzioni necessarie. Stu prughjettu hè un grande prughjettu. Tuttavia, se parlemu di lochi cum'è Dubai Port è Derince Port, a nostra attitudine versu elli ùn cambierà micca. U dirittu di a municipalità ùn deve esse violatu. Hanu servizii. Ma a so sensibilità per fà certe cose senza dannà l'umanità è l'ambiente resta assai superficiale ".
"HANI BESON ESSERE PIÙ SENSIBILI"
Parlendu di u prughjettu di u tram, Özzeren hà dettu: "L'impressione chì avemu avutu da l'architetti è l'ingegneri hè chì anu riserve nantu à u tram, chì si sò andati à a Municipalità Metropolitana è li ne parlavanu, ma ùn anu pussutu ottene risultati. A cità agisce superficialmente nantu à questu tema. Karaosmanoğlu dice chì pianta arburi è hè un ambientalista. Ma si cumporta in u modu oppostu. Hanu da esse più sensibili ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*