Siemens hà introduttu i treni pruduciuti per a metro di Riyadh

Siemens hà introduttu i Treni Produciati per Riyadh Metro: U trenu Inspiro, pruduciutu da Siemens per Riyadh Metro, a capitale di l'Arabia Saudita, hè statu introduttu in a cumpagnia di a cumpagnia in Vienna u 23 di ferraghju. I testi dinamichi di i treni, alcuni di i quali sò sempre in prova, seranu realizati in a stallazione di Siemens in Wildenrath, Germania. Jochen Eickholt, CEO di u dipartimentu di mobilità di Siemens, hà dichjaratu in a so dichjarazione chì anu custruitu un trenu chì pò adattà à u clima caldu di Riyadh è chì anu utilizatu equipaggiu speciale per fà questu.
Siemens, una sucietà di u partenariatu BACS, serà rispunsevule per i travaglii di pruduzzione di treni, signalazione è elettrificazione per e linee 1 è 2 di Metro in Riyadh. Siemens riceverà un totale di 1,5 miliardi d'euros da e transazzione chì hà da esse realizatu secondu u cuntrattu.
Siemens pruducerà 1 treni Inspiro di 45 vitture per a Linea 4 di Riyadh Metro è 2 treni di 29 vitture per a Linea 2. A vitezza massima di i treni, chì u corpu hè rivestitu d'aluminiu è climatizatu, serà di 90 km / h.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*