Metro argentina decorata cù motivi islamici

A metro argentina era decorata cù motivi islamici: à a fermata di metro Independencia in Buenos Aires, a capitale di l'Argentina, i decorazioni murali decorate cù motivi islamici, cumpresu u mottu "Ùn ci hè micca vincitore fora di Allah" (La Galibe Illallah), attrae l'attenzione. di quelli chì u vedenu.
À a fermata di metro Independencia in Buenos Aires, a capitale di l'Argentina, i decorazioni murali decorate cù motivi islamici di u patrimoniu andalusu, cumpresu u mottu "Ùn ci hè micca vincitore fora di Allah" (La Galibe Illallah), identificata cù u Palazzu di l'Alhambra in Spagna, attrae. l'attenzione di quelli chì u vedenu.
Mentre i decorazioni cù temi diffirenti sò usati nantu à e sei linee di metro in a cità, ci sò sceni di diverse regioni di Spagna nantu à i mura di e stazioni di metro nantu à a linea "C", custruita in u 1935.

Tiles trasportati da Siviglia à Buenos Aires
L'usu di paisaghji è tile chì cuntenenu elementi architecturali è estetichi chì appartenenu à i musulmani, chì guvernavanu in Spagna per 781 anni, in i decoru di u muru in a fermata di l'Independencia dà à u stop una caratteristica sfarente da l'altri.
Ancu s'ellu hè cunnisciutu chì l'elementi artistici in a fermata Independencia sò stati fatti da l'architettu Martin S. Noel è l'ingegneru Manuel Escasany, hè dichjaratu chì l'autorità principale nantu à i decoru di u muru è a dicurazione in a fermata era l'ingegneru spagnolu Don Rafael Benjumea Burin.
Hè dichjaratu chì Burin, chì hè natu in Siviglia, in a regione autònoma di l'Andalusia, hè stata influenzata da u patrimoniu esteticu di a cità da u periodu islamicu, è soprattuttu da l'arti di tile.
Per quessa, Burin hà mandatu e copie originali di e tile cù u mottu "La Galibe İllallah" è altri motivi islamici, identificati cù u Palazzu di l'Alhambra in Granada (Gırnata), chì hè trà e strutture più impurtanti di l'arte islamica è andalusa. architettura, à Buenos Aires per esse usatu in i decoru à e stazioni di metro.
I decorazioni murali includenu ancu una vista di a Moschea di Cordoba.
Da un latu di e decorazioni murali cù u tema di "Vista da Spagna" à a fermata di metro Independencia, ci sò vedute da e cità di Granada, Cordoba (Córdoba), Ronda, Paos è Huelva, chì sò prominenti in a regione Andalusia. è una pittura custruita da Abdurrahman I in u 786 in l'Era Omayyade, ma hè stata custruita in u seculu XIII. Moschea di Cordoba, chì hè stata cunvertita in una chjesa in u XIX seculu, è u Palazzu Alhambra in Granada.
Nantu à a decorazione di u muru à l'altra parte di a fermata, ci hè una vista panoramica da Siviglia (İşbiliye), chì era utilizatu cum'è centru amministrativu in Andalusia durante u Periudu Almohade trà 1090-1229, è nantu à a decorazione, ci hè un edifiziu. Custruitu per rinfurzà i muri laterali di u fiumu di a cità di Işbiliye in u 1220 durante u Periudu Almohade, si trova a Torre d'Oro (La Torre del Oro).
Inoltre, in i raffigurazioni di a strada di a cità, i caratteristiche caratteristiche ereditate da l'architettura islamica à a Spagna, cum'è l'edificazioni cù archi di ferru nantu à porte è finestri è cupole appoghjate nantu à archi ribbed, sò degne di nota.
Truva ancu tile cù motivi islamici à e stazioni di metro San Juan è Moreno nantu à a stessa linea.

Ùn ci hè micca esempiu in u mondu
Cummentendu i decoru, Ricardo Elia, Direttore di Studi Storici à u Centru Islamicu di l'Argentina, hà dettu chì l'inscription "Ùn ci hè micca vincitore fora di Allah" (La Galibe İllallah) in calligrafia araba hè l'unica in u mondu in questa fermata di metro. in Buenos Aires.
Indicà chì l'arti islamicu d'origine andalusa hà cuminciatu à esse visibile in certi parti di a cità à partesi di l'anni 1900, Elia hà dettu: "Hè pussibule di scuntrà decorazioni di tile o stili di giardinu chì riflettenu questu arte in certi edifici in Buenos Aires. "Tuttavia, a calligrafia "Ùn ci hè micca vincitore fora di Allah" ùn si trova in nudda parte di a cità", disse.
Ricordendu chì a direzzione di u metro hà messu segni chì cuntenenu infurmazioni nantu à i decoru à e fermate uni pochi d'anni fà, Elia hà dichjaratu chì, malgradu questu, a maiò parte di a ghjente hà percepitu i decoru cum'è stampe, micca scrittura significativa.
Leonardo Musso, un studiente di 22 anni chì usa a fermata di metro Independencia ogni ghjornu, hà dichjaratu chì i decoru anu datu à a fermata un caratteru sfarente di l'altri, ancu s'ellu ùn cunnosci micca u so significatu.
Un mottu chì ripete da u Palazzu di l'Alhambra à Buenos Aires: "La Galibe Illallah"

Sicondu i narrativi di u periodu, Muhammad bin Yusuf I da a dinastia Nasri, chì fundò u Sultanatu Beni Ahmer in u Sud di a Spagna cum'è a continuazione di l'Umayyadi andalusi, hè statu accoltu da u populu cù slogans di "El Galip" quand'ellu tornò à Granada dopu una vittoria. Muhammad bin Yusuf rispose à a ghjente: "Ùn ci hè micca vincitore fora di Allah". Quandu a ghjente hà intesu e parolle di u sultanu, cuminciaru à gridà à l'unisonu: "Ùn ci hè micca vincitore fora di Allah" (La Galibe Illallah).
Hè enfatizatu in i narrazioni chì queste parolle diventenu dopu u mottu più impurtante di u periodu di Muhammad bin Yusuf I.
I fundamenti di u Palazzu di l'Alhambra, induve l'inscription "La Galibe Illallah" hè sempre visibile oghje, sò stati posti in u 1232, durante u regnu di Muhammad bin Yusuf I.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*