Alarma di Sicurezza à l'Entrate di Metro in Ankara

Alerta di Sicurezza à l'entrata di u Metro in Ankara: L'Ambasciata in Ankara, per via di a ghjurnata naziunale di Francia u 14 di lugliu, hà cessatu e so attività finu à un novu avvisu per ragioni di sicurezza. Dopu à sta pratica confusa, intense misure di sicurezza in Ankara, soprattuttu à l'entrate è l'uscita di u metro, anu attiratu l'attenzione.
E misure di sicurezza sò state aumentate in particulare in e zone d'entrata di Metro è Ankaray à u bazar sotterraneo in Kızılay. Mentre u persunale di sicurità di a municipalità cercava è cuntrollava i sacchetti in l'area induve solu a carta hè stata letta è u trasportu era furnitu, sti chjamati anu cuminciatu à esse fattu à l'entrata di u bazar di u metro in l'ultimi ghjorni. In novu, ùn hà micca scappatu l'attenzione chì e squadre di polizia eranu prisenti à l'entrate di u bazar.
Per d 'altra banda, mentre e misure sò state pigliate da i punti d'entrata di i veiculi à a Crescent Rossa, e strade sò state chjuse cù barriere à u puntu induve si trova l'Ambasciata di Francia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*