Misure di sicurezza intense sò state pigliate in Marmaray

Intensi misure di sicurità sò state pigliate in Marmaray: Dopu chì a Francia hà annullatu i ricevimenti di celebrazione in Turchia u 14 di lugliu, a festa naziunale, per ragioni di sicurezza, intense misure di sicurezza in Istanbul anu attiratu l'attenzione. Nant'à Istiklal Street, induve si trova l'edificiu di u cunsulatu, a polizia di l'operazioni speziale camuffata è armata hà attiratu l'attenzione. In Marmaray, invece, i vestiti è i sacchetti di tutti i passageri sò stati cercati à l'entrata di a stazione.
Ieri, a Francia hà ancu annunziatu chì l'ambasciata in Ankara è u cunsulatu generale in Istanbul eranu chjusi finu à un novu avvisu. Dopu questu avvirtimentu, a patrulla di a polizia di l'operazioni speciali armata è camuffata in Istiklal Street hà attiratu l'attenzione.
Hè statu dichjaratu chì a polizia di l'operazioni speziale in quistione era ancu presente in alcune fermate di metrobus.
In cerca di tutti i passageri in Marmaray
In Marmaray, tutti i passageri sò cercati à l'entrata di a stazione. Mentre i corpi di i passageri eranu ricercati, i so sacchetti sò stati aperti è verificati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*