ESTRAM viaghja 200 chilometri à ghjornu

ESTRAM, cù una lunghezza di u sistema ferroviariu di circa 55 chilometri in Eskişehir, urganizeghja una media di 200 viaghji per ghjornu è copre 12 mila chilometri, purtendu quasi 124 mila passageri.

U direttore generale di ESTRAM, Hakan Bayındır, hà dichjaratu chì u prughjettu di u tram, chì hè statu implementatu in u quadru di u "Piano Maestro di Trasportu" preparatu da a Municipalità Metropolitana di Eskişehir, hà righjuntu a linea operativa di 55 chilometri è serve i residenti di Eskişehir in 47 linee cù 8 veiculi.

Spieghendu chì portanu quasi 200 mila passageri urganizendu una media di 12 viaghji à ghjornu è coprendu 124 mila chilometri, Bayındır hà dettu chì anu riunitu 20 milioni 47 mila 825 passageri cù i so amati viaghjendu 820 milioni 647 mila 853 638 chilometri. - periodu di l'annu.

Bayındır hà enfatizatu chì, cum'è una cumpagnia, anu cuminciatu à offre "cume ghjunghje, informazioni di locu di tram è autobus, carta virtuale, bigliettu QR mobile" via GPRS cù l'applicazione mobile ESTRAM à a fine di u 2022, in u scopu di a tecnulugia. investimenti infrastrutturali, è sottolineatu chì anu ancu principiatu l'usu di carte di creditu senza cuntattu.

Dichjarà chì si concentranu nantu à novi investimenti sottu a dirigenza di u sindaco di a municipalità metropolitana di Eskişehir Ayşe Ünlüce, Bayındır hà dichjaratu chì prestu implementeranu regulamenti cum'è l'estensione di e linee di tram à diversi punti di a cità, in particulare ESTU, Eskart Plus, carta di abbonamentu studente. , trasferimentu bus-to-bus è servizii di notte in tramvii.