Divertimentu in funivia cù I'm in Life Project!

A municipalità metropolitana di Kocaeli cuntinueghja à toccu a vita di i citadini di più di 65 anni cù u so prughjettu "Sò in vita". In questu cuntestu, un prugramma speciale hè statu preparatu per i citadini di più di 65 anni per sperimentà a Telecabina Kartepe. 65 citadini di più di 20 anni, chì campanu in a regione Izmit è sò membri di u Prughjettu I Am In Life, anu participatu à u prugramma. I nostri anziani, chì anu mantenutu e so prime parolle in vita, anu dichjaratu ch'elli eranu assai cuntenti chì u telefericu hè in Kocaeli.

UNA GIORNA ECCITANTE

A Municipalità Metropolitana implementa parechji prughjetti per migliurà a qualità di vita di l'anziani è assicurà a so participazione attiva in a sucità. Cù u prughjettu "Sò in a vita" in u quadru di l'Attività Vita sohbet Urganizendu diverse attività cum'è scontri, viaghji, corsi di artighjanali, attività sportive è screening di salute, l'anziani sò capaci di socializà è di passà un tempu piacevule. Cù l'avvenimentu urganizatu in questu cuntestu, a Municipalità Metropolitana hà permessu à i citadini di più di 65 anni di andà da Derbent à Kuzuyayla in funivia. L'anziani chì anu assistitu à l'avvenimentu anu avutu una ghjurnata assai eccitante è piena.

"L'aghju intesu da quandu aviu 10 anni, hè diventatu vera"

U serviziu furnitu soprattuttu à i bisogni di i citadini di più di 65 anni assicura ch'elli fermanu implicati in a vita suciale. İsmail Meçkeli, chì hà avutu l'esperienza in funivia, hà dettu: "A linea di teleferica Kartepe, chì a nostra cità brama dapoi un bellu pezzu, hè stata fantastica. Cullà à Kuzuyayla mentre guardendu intornu offre un viaghju assai piacevule è maravigliu. "Ben fattu à quelli chì l'anu fattu, vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana per avè furnitu stu serviziu", disse. İlknur Kaptan, chì hà participatu à u prugramma, hà dettu: "Aghju intesu parlà di u telefuninu da quandu aghju avutu 10 anni. Sò assai felice chì hè statu custruitu in Kocaeli. "Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana per avè fattu una sperienza stu sintimu straordinariu è stu sognu", spiegò i so sentimenti. Nesrin Akbin, chì hà participatu à u prugramma, hà ancu spartutu a so eccitazione. Nesrin Akbin hà dettu: "Aghju pigliatu a funivia per a prima volta in a mo vita, simu ghjunti quì assai cunfortu. "Grazie assai per a presentazione di questu avvenimentu à noi", disse. In questu cuntestu, i citadini di 65 anni è più chì volenu participà à u prugettu ponu uttene infurmazioni detallate chjamendu u Call Center 153 di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli.