Interessu intensu da i residenti di Izmir à Torbalı İZBAN

L'interessu intensu di Torbalı İZBAN da i residenti İzmir: A linea Torbalı di 30 chilometri di İZBAN, u più grande sistema urbanu suburbanu di Turchia, hè stata inundata da i citadini. Dichjarà chì ci hè una grande dumanda, u sindaco Gormez hà dettu: "A ghjente vene à Torbalı da i distretti circundanti cù e so vitture, piglianu İZBAN è vanu in İzmir".
I citadini di İzmir anu respiratu di sollievu quandu e 6 stazioni di İZBAN in a direzzione di Torbalı cuminciaru à operà cù i passageri. L'interessu in a linea Torbalı, chì hà aumentatu İZBAN da 80 à 112 chilometri, è u numeru di stazioni da 32 à 38, era assai intensu. U numeru di passageri chì utilizanu u sistema suburbanu in İzmir hè ancu aumentatu.
"AVANZEremu A VITA ECONOMICA È SUCIALE"
Rimarchendu chì Torbalı diventerà un distrittu metropolitanu cù a stazione İZBAN aperta, u sindaco di Torbalı Adnan Yaşar Göremez hà dettu chì sò grati à u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Binali Yıldırım, chì hà cuntribuitu à u prugettu. Trasmettendu i so ringraziamenti à u sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu è à quelli chì anu cuntribuitu, Görmez hà dettu: "U prughjettu İZBAN hè un prughjettu assai impurtante chì alleviarà Torbalı in termini di trafficu, è aumenterà l'ecunumia è a vita. Hè 30 chilometri di longu chì farà di Torbalı un distrittu cintrali è metropolitanu, è hè assai preziosu per noi ", disse.
"Venu cù i so veiculi, vanu à İZBAN cun İZBAN"
Nutendu chì İZBAN hà attiratu un grande interessu cù l'iniziu di i voli di passageri, u presidente Görmez hà dettu: "I citadini anu un grande interessu in a linea aperta İZBAN. Torbalı hè veramente diventatu un distrittu metropolitanu. Da Ödemiş à Tire, da Selçuk à Bayındır, tutti i nostri citadini venenu in Torbalı cù i so veiculi per viaghjà è vanu in İzmir utilizendu a linea İZBAN. Ci hè una dumanda assai alta. A gioia di a ghjente hè leghje in i so ochji. Semu tutti felici ", disse.
GLORIA TURISMO A IZMIRS
Rimarchendu chì Torbalı hè generalmente prumuvutu cum'è una cità di l'agricultura è l'industria, u sindaco Gormez hà datu una bona nutizia à u populu di Izmir. Nutendu chì Torbalı avà attirà i turisti cum'è una cità turistica, Görmez hà dettu: "U nostru distrittu hà una crescita di a pupulazione assai rapida, hà 600 mila decares di terreni agriculi induve 400 industriali travaglianu è fabbriche, bellezze naturali, è paesi magnifichi. Mentre prumove Torbalı, l'avemu introduttu cum'è una cità agricula è industriale finu à oghje. Ma avà avemu ancu u turismu. Metropolis hè stata inclusa in u scopu di e ruine da u nostru ministeru, i tour turistici cumincianu quì assai prestu. Vogliu dà a bona nova di questu à tutte e persone di Izmir è Turchia ", disse.
FETREK RIVER SULTAN VALLEY
Nutendu chì u prughjettu assai attesu di u Fetrek Stream Sultanlar Valley di 22 chilometri serà apertu in l'anni à vene cù i cuntributi di u nostru Ministru di l'Affari Forestali è di l'Acqua, Veysel Eroğlu, u sindaco ùn pò micca vede chì creanu una zona di recreazione induve sia i citadini di İzmir è i citadini di e pruvince circundante ponu affruntà è vede.
"Prima SONImu, POI REALIZEmu"
Nutendu ch'elli anu cumpiitu tuttu ciò chì anu prumessu à Torbalı, Görümez hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Avemu principiatu per sognu. Fetrek Stream Sultanlar Valley era u mo sognu. U nostru prughjettu di l'ospedale statale di 250 letti chì avemu purtatu à Torbalı era ancu un sognu di mè. Avà avemu principiatu à sognu un novu sognu. Vulemu purtà una università à Torbalı. Prima sognimu, trasmettemu à i nostri anziani. Facemu cù u tempu. Torbalı meriteghja questi grandi investimenti cù u so rapidu sviluppu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*