Insistendu in a greva hà patitu u populu di Izmir

Insistendu nantu à a greva era una prova per a ghjente di Izmir: I treni chì ùn funzionanu micca per via di a greva İZBAN disturbanu u trasportu. U membru di u Partitu AK Doğan hà dettu chì un aumentu di u salariu seriu hè statu ottenutu cù l'intervenzione di u Ministeru, ma u sindicatu rifiutò l'offerta.

U Vicepresidente di u Gruppu di Partitu AK di u Cunsigliu Metropolitanu di Izmir, Bilal Doğan, hà dettu chì u Ministeru di i Trasporti hè intervenutu per aumentà i salarii di i travagliadori İZBAN, ma l'Unione Demiryolİş ùn hà micca accettatu l'offerta di migliurà significativamente i salarii di più di 300 impiegati. Dichjarà chì a greva chì hà iniziatu à İZBAN a matina di u ghjornu precedente hà causatu un trafficu pesante nantu à l'autostrade, scene di stampide in i moli di i battelli, è accumuli in e fermate d'autobus, Doğan hà dettu: "Ancu se sustenemu a lotta per l'interessi è i diritti. di l'impiegati finu à a fine, vittimizza i nostri concittadini, lascia a ghjente di Izmir stranded, è li face in ritardu per u travagliu ". In l'ultimi negoziati, cù l'implicazione di u Ministeru di i Trasporti, hè statu decisu di fà una mellura significativa in i salarii di più di 300 impiegati. Tuttavia, sfurtunatamenti, malgradu tutta a bona vuluntà di a gestione İZBAN, i suggerimenti ùn sò micca stati accettati da l'Unione Demiryolİş è un accordu ùn hè micca statu tornatu ". Doğan hà dichjaratu chì u sindicatu, chì ùn hà micca accettatu l'offerta di aumentu di 15 per centu, chì includeva cundizioni assai boni cumparatu cù parechje istituzioni statali in Turchia, hà cuntinuatu à insiste in una greva è hà cuntinuatu cusì:

ESSAI SENSU COMUNE
"Speremu chì stu prucessu, chì vittime i nostri citadini, serà superatu cù perdite minime, è chjamemu à tutti à mette a manu nantu à a so cuscenza per assicurà a pace di l'affari. Quì, chjamemu à u sindicatu autorizatu una volta di novu per riviseghjà a so decisione è spergu chì farà ciò chì hè necessariu per rinvià u trasportu à a nurmale in a nostra cità. "Mentre ricurdemu chì stemu daretu à a lotta per i diritti finu à a fine, speremu chì l'azzioni chì vittimizzaranu i nostri citadini seranu evitati è u sensu cumunu serà esercitatu in questu prucessu". Facendu una dichjarazione sottu u banner "Ci hè una greva in questu locu di travagliu" davanti à a Stazione Ferroviaria di Alsancak İZBAN, u presidente di a succursale di l'Unione Ferroviaria-İş Hüseyin Ervüz hà dettu: "Sfortunatamente, stu prucessu hè statu gestitu assai diversamente da a municipalità è a gestione İZBAN. Vulemu informà a ghjente di Izmir chì ùn simu rispunsevuli di stu incidente. "Ùn simu micca a mala parte di questu affari", disse.

STAMPED IN STOP
U populu di Izmir, chì hà cuminciatu a ghjurnata cù a greva in İZBAN l'8 di nuvembre è si dumandava ciò chì fà, hà agitu più prudente in u sicondu ghjornu di a greva. I citadini cuscenti di a greva partenu un pocu prima di l'abitudine per andà in i scoli è i posti di travagliu. Seduta in Menemen, Çiğli, KarşıyakaParechji di quelli chì si dirigenu versu Bornova è Konak anu preferitu vitture private o trasportu publicu per evità di ritardà per i so posti di travagliu. Comu tali, a carica di trafficu in a cità hè ancu aumentata. I citadini chì andavanu à l'autobus à l'ora di solitu per andà à a scola è u travagliu creanu folla à l'autobus. Ci era ancu accumulazione à i moli di ferry è à l'autobus.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*