Smiling Faces à Zigana Ski Center

facce sorridenti in zigana ski resort
facce sorridenti in zigana ski resort

A megliu stagione di sci di l'ultimi anni hè sperimentata à u Zigana Gümüşkayak Ski Center, situatu à i cunfini di u distrittu Torul di Gümüşhane è l'unica stazione di sci in a regione di u Mari Neru orientale.

Mentre chì 2 mila persone anu benefiziu da a facilità à una altitudine di 100 mila 5 metri durante a stagione di sci, chì hà iniziatu in un momentu quandu ùn ci era neve in alcuna stazione di sci in Turchia, stu numeru hè previstu di più di 7 mila à a fine di a stagione.

Mentre a neve hè constantemente sfracicata da e macchine di snowtrak in a stazione di sci, induve ci sò dui baby-lifts è una seggiovia di 600 metri di lunghezza per i principianti, a facilità attrae un intensu interessu da e persone lucali chì volenu ski è sled, in particulare weekend.

L'operatore di facilità Mehmet Eroğlu hà dichjaratu ch'elli avianu una stagione megliu cumparatu cù l'anni precedenti è hà aghjustatu chì i turisti arabi anu mostratu un grande interessu in a muntagna Zigana in i mesi d'invernu è ancu in i mesi d'estate.

5 MIL PERSONE BENEFICIATE DA U SINGU SKI CENTRE DI A REGIONE

Dichjarà chì a facilità, chì hè l'unica stazione di sci in a regione, furnisce u serviziu cù 150 letti, una sala di riunioni, una caffetteria, un ristorante è una sala di sci, Eroğlu hà dettu: "Circa 5 mila persone anu benefiziu da a nostra facilità finu à avà durante quist'annu. abbundanza di neve. "Aspittemu chì stu numeru si avvicina à 7 mila à a fine di a stagione", disse.

15 MIL PERSONE ALLOGGATE DURANTE A STAGIONE ESTATE

Eroğlu hà aghjustatu chì l'invitati anu avutu l'uppurtunità di vede a vista unica di Zigana, riempie i so pulmoni d'ossigenu, fà sport, divertite è manghja a carne di Zigana famosa in u mondu, à u Centru Zigana Gümüşkayak, induve circa 15 mila persone stanu, apprufittannu. di u turisimu arabu chì diventa attivu in a regione durante a stagione estiva.

"U RACK hè statu chjamatu MUZAFFER DEMİRHAN RACK PER TRANCHI ANNI."

Chjarificà un prublema chì occasionalmente causa cuntruversia in u publicu, Eroğlu hà dichjaratu chì u nome di Muzaffer Demirhan, u skier naziunale di Gümüşhane, soprannominatu "U Mad di e Montagne", hè statu datu à a pista induve a seggiovia hè situata in Zigana Gümüşkayak. Ski Facilities assai tempu fà, è aghjunse: "Hà cuminciatu à scià in Gümüşhane quandu era 12 anni. U nome di Muzaffer Demirhan, chì divintò u Campionu Turcu per 21 anni senza interruzzione cù a squadra, hà battutu un record incredibile in a storia di I sporti turchi cù a maglia naziunale 119 volte, rapprisentanu a Turchia in l'Olimpiadi d'invernu in Italia, Svizzera, USA è Europa, è furmà parechji skiers, hè digià cunnisciutu com'è Zigana per parechji anni. "Ancu s'ellu ùn hè micca assai cunnisciutu o parlatu da u publicu, a maiò parte di i sciatori sapemu chì u nome di a pista hè a pista Muzaffer Demirhan", disse.