U 3u ponte servirà Başakşehir

  1. U ponte beneficerà Başakşehir : 3. Una grande parte di u prughjettu di l'autostrada di u ponte passa per u distrittu di Başakşehir.

Sviluppi impurtanti sò accaduti nantu à l'Autostrada di Marmara di u Nordu, unu di i prughjetti più impurtanti realizati recentemente in Turchia. L'autostrada di u Marmara di u Nordu, chì hè in custruzzione è cuncepimentu di prughjettu da a Direzzione Generale di l'Autostrade, è alcune di e strade di cunnessione chì daranu accessu à l'autostrada passanu per e fruntiere di a municipalità di Başakşehir.

I piani di zonificazione per u prughjettu di a strada di cunnessione İstoç, chì hè in costruzione in u distrittu di Başakşehir di l'autostrada citata, sò stati sospesi. Se ùn ci sò micca obiezioni in 30 ghjorni, u pianu serà sospesu. È u travagliu cuntinueghja à piena velocità. L'area di u prugettu, chì serà cumpletu per 3 miliardi TL cù u terzu ponte, hè custituita da 4,5 chilometri. U prughjettu, chì hè statu implementatu cù u mudellu Build-Operate-Transfer, include e strade di cunnessione è u 421u ponte trà Odayeri Paşaköy.

ROUTE AUTOSTRADA NORD MARMARA

  • Partendu da a junzione di Odayeri è dopu à a junzione Paşaköy, cù una sezione d'autostrada 60 × 2 di 4 chilometri di lunghezza,
  • Circa 22 chilometri di strada di cunnessione di l'autostrada 2 × 4, partendu da l'incrociazione Odayeri è cunnessendu à l'incrociazione occidentale di Mahmutbey esistente fendu l'accordi necessarii,
  • Partendu da a junzione Reşadiye à a junction Çamlık, circa 13 chilometri di strada di cunnessione autostrada 2 × 4,
  • In a sezione di l'autostrada trà Odayeri è Paşaköy, l'autostrada di 2 × 164 corsia cù una lunghezza totale di circa 408 mila 2 metri è a mediana di circa 4 metri è a traversata ferroviaria 2 × 1 hè prevista per esse custruitu nantu à a stessa piattaforma. , prima di u junction Uskumruköy è dopu l'intersezioni Riva, Hüseyinli , Reşadiye, Alemdağ, Paşaköy.
  • Mentre a strada di cunnessione chì parte da l'incrociazione di Reşadiye furnisce a cunnessione à Ümraniye, ci sò intersezioni Işıklar Fenertepe, Başakşehir, Başakşehir Merkez, İkitelli è İstoç Industriale Organizzata è İstoç TEM, rispettivamente, in a strada di cunnessione chì si separa da l'Odayeri è si estende à a junzione. l'esistente junzione occidentale di Mahmutbet.

LUNGHEZZA DI PROGETTU

Trà Odayeri-Paşaköy: 60 chilometri (2 × 4 corsie) (59 metri in sezione trasversale, 1408 metri in media span (sezione picciottu), cumpresu u 2164u Ponte Bosforu cù 2 × 5 corsie cù una lunghezza tutale di 3 metri)

Trà Mahmutbey Junction è Odayeri Junction: 22 chilometri cù corsi 2 × 4

Trà Reşadiye Junction è Çamlık (Ümraniye) Junction: 13 chilometri cù corsie 2 × 4

Costu d'investimentu tutale di u Prughjettu: 4,446 miliardi di TL (quantità d'investimentu tutale di tutta l'autostrada cumprese e strade di cunnessione)

QUÈ U STATUTU DI L’OVRI ?

  1. Viaducts occupanu un postu impurtante in l'autostrada di 116 chilometri custruita in u Ponte di u Bosforu è u Prughjettu di l'Autostrada di u Nordu di Marmara. 13,5 chilometri di l'autostrada passa sopra viaducts. Hè dichjaratu chì i travaglii sò stati cumpletati in 64 di 48 viadutti. L'altezza di certi viaducti righjunghji 85 metri.

QUAND'A DATA D'APERTURA DI L'AUTROSTRADA NORD MARMARA?

U travagliu hè previstu per esse finitu da l'aostu prossimu. Quandu u prugettu hè finitu, e strade di cunnessione Odayeri - İkitelli è Paşaköy - Çamlık culligaranu l'autostrada cù l'internu di a cità è allevianu u trafficu pesante nantu à l'Autostrada TEM.

  • Chì significà a sospensjoni di u pianu di sviluppu ?

I cunfini di u pianu ambientale sò determinati à copre tutte o una parte di una o più frontiere di pruvincia chì anu integrità amministrativa, spaziale è funziunale. In cooperazione cù l'amministrazioni pertinenti, pò esse trasferitu à l'amministrazioni pertinenti in u limitu di pianificazione determinatu da i Ministeri. Hè ubligatoriu per e municipalità metropolitane o i guvernatori di preparà inseme a cità sana, i zoni di sviluppu urbanu è i piani di u pianu ambientale in cunfurmità cù a coordinazione di i Ministeri. I piani ambientali entranu in vigore cù l'appruvazioni di i Ministeri. Un pianu appruvatu in una regione hè mandatu à l'amministrazione, l'istituzione è l'urganizazione pertinente è annunziata per un periudu di un mese. Duranti u periodu di sospensjoni, e persone reali è giuridiche, istituzioni è urganisazioni ponu oppone à e decisioni di u pianu. Se una obiezione hè fatta, l'obiezione hè mandata à u ministeru è valutata in u scopu di u regulamentu è cunclusa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*