A Cumpagnia Cinese riceve un'offerta di vagone di trenu in i Stati Uniti

A Cumpagnia Cinese hà vintu una licitazione di vagoni di treni in i Stati Uniti: a Cumpagnia di Veiculi Ferroviari Chine (CRRC), u più grande fabricatore di treni di u mondu, hà vintu una licitazione di vagoni di treni di 1,3 miliardi di dollari in i Stati Uniti.

In a nutizia di u ghjurnale People's Daily, a publicazione ufficiale di u Partitu Cumunista Cinese (CCP), hè statu dichjaratu chì CRRC hà vintu l'offerta di vagone di trenu per un valore di 1,3 miliardi di dollari per a cità americana di Chicago.

Mentre era statu dichjaratu chì CRRC fabricarà 846 vagoni di serie 7000 per i Stati Uniti in u scopu di l'offerta pertinente, hè statu annunziatu chì 400 vagoni seranu urdinati in u primu locu è u restu serà furnitu in l'anni à vene secondu u cuntenutu di l'accordu.

Mentre era a seconda offerta più grande vinta da CRRC in i Stati Uniti, hà ancu vintu l'offerta di treni di metro di 2014 milioni di dollari per a cità di Boston in 567.

Per d 'altra banda, e duie cumpagnie di treni giganti di u paese, CSR è CNR, anu unitu l'annu passatu per diventà a Cumpagnia di Veiculi Ferroviari Chine.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*