U Ministru Binali Yıldırım hà participatu à a Fiera Internaziunale di Ferrovia

U Ministru Binali Yıldırım hà participatu à a Fiera Ferroviaria Internaziunale: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım hà dettu: "Se guardemu l'ultimi 10 anni, 11 mila chilometri di a linea di 10 mila chilometri sò stati rinnuvati cumplettamente.
U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım hà dettu: "Se guardemu l'ultimi 10 anni, 11 mila chilometri di a linea di 10 mila chilometri sò stati rinnuvati cumplettamente. "U nostru scopu hè di fà tutte e linee cù segnali elettrici in i prossimi 8-10 anni", disse.
Ferrovia Internaziunale, Sistemi Light Rail, Infrastruttura è Logistica Fiera - Eurasia Rail si svolge in Istanbul Expo Center trà 3 è 5 di marzu. Eurasia Rail, chì hè stata aperta da alti funzionari di u guvernu lucali è stranieri è rapprisentanti di l'industria ferroviaria, hè tenuta per a 6a volta questu annu. Quist'annu, 300 cumpagnie è 30 paesi participanu à a fiera Eurasia Rail.
U Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım, chì hà assistitu à a fiera, hà dettu: "Se guardemu l'ultimi 10 anni, 11 mila chilometri di i 10 mila chilometri di linea sò stati rinnuvati cumplettamente. "U nostru scopu hè di fà tutte e linee cù segnali elettrici in i prossimi 8-10 anni", disse.
U Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì ci era assai travagliu da fà in l'infrastruttura è hà dettu: "Quandu avemu principiatu u nostru duvere in 2003, a situazione in quantu à l'infrastruttura di e ferrovie in Turchia ùn era micca assai bona. Dapoi u 1951 ùn ci hè micca statu una nova custruzzione di infrastruttura significativa, è à u stessu tempu, l'infrastruttura esistente ùn hè micca stata rinnuvata. I nostri ferrovie, chì anu una reta di circa 11 mila chilometri, duveranu purtari u pesu di stu paese, ma per via di a negligenza, anu da purtà u pesu di e ferrovie di u paese. Mentre iniziavamu inizialmente a custruzzione di e linee di treni à alta velocità cù e pulitiche è i prughjetti determinati chì avemu presentatu, a rivisione è u rinnuvamentu di sta infrastruttura intatta, a signalizazione di e linee non signalate, l'aumentu di a quantità di elettrificazione è u rinnuvamentu cumpletu. di l'infrastruttura esistente. À questu puntu, se guardemu à l'ultimi 10 anni, 11 mila chilometri di i 10 mila chilometri di linea sò stati rinnuvati cumplettamente. "U nostru scopu hè di fà tutte e linee cù segnali elettrici in i prossimi 8-10 anni", disse.
U Ministru Yıldırım hà continuatu e so parolle cusì:
"Cum'è Turchia, avemu un prugramma assai ambiziosu è determinatu in quantu à a localizazione è a naziunalisazione. U nostru scopu in stu prugramma hè di riunite e tecnulugia di i paesi più sviluppati in a regione è i paesi in bisognu. Cusì, per furnisce una struttura chì pussede i prudutti à livelli più ragiunate per u sviluppu di u settore è per a fratellanza, a pace è a prosperità di l'umanità ".
"Legislazione Ferroviaria", "Sistemi Ferroviari Urbani", "Sviluppi in Veiculi Ferroviari", "Temi Speciali in Ferrovie" è "Sistema di Gestione di Sicurezza" cunferenze tenute durante a fiera, chì hè l'unica fiera ferroviaria in a regione Eurasia è a 3a più grande. in u mondu, sò stati presentati à i visitori, offre l'uppurtunità di sente i nomi impurtanti di u settore è esse infurmatu nantu à l'ultimi sviluppi in u settore.
Eurasia Rail resterà aperta finu à u sabbatu sera, u 5 di marzu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*