Borsa sospetta à a stazione di metro in Adana

Saccu sospettu à a stazione di metro in Adana: Un saccu scurdatu à l'entrata di u passaghju di u metro in Adana hà causatu teme di una bomba.

Quelli chì sò ghjunti à a stazione di metro di fronte à Adana Governorship anu signalatu una minaccia di bomba quandu anu vistu un saccu senza vigilanza à l'entrata di u passaghju sottu versu 07.30 oghje. E squadre di pulizzia sò state spedite nantu à avvisu è chjusu l'entrata di u metro tirà una striscia di sicurezza.

Quelli chì venenu à a stazione sò stati diretti à diverse entrate. A polizia esperta di bombe chì arrivava hà attivatu u bloccu di signale mobile è hà verificatu u saccu sospettu. A polizia esperta tirò rapidamente u saccu cù un ganciu è una corda è l'abbandunò da induve era situatu. Dopu à l'esaminazione da a polizia esperta, l'alimentu stale hè statu trovu in u saccu.

Mentre chì l'esperti in bombe abbandunonu a scena, i squadre di l'ordine publicu è di a stazione di polizia ghjittavanu u pane in u saccu in a basura. Dopu chì e squadre sò partite, l'entrata di a stazione di metro hè stata riapertura.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*