Trenu d'Alta Velocità à Malatya da u Ministru Tüfenkci

Annunciu di u Trenu d'Alta Velocità da u Ministru Tüfenkci à Malatya: U Ministru di e Dogane è u Cummerciu Bülent Tüfenkci hà dettu chì Malatya serà cunnessu cù i porti di İskenderun è Mersin da un trenu d'alta velocità.
U Ministru di e Dogane è di u Cummerciu, Bülent Tüfenkci, hà dichjaratu chì anu avutu una riunione preliminare cù u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione per u prughjettu di u trenu d'alta velocità chì unirà Malatya à i porti di İskenderun è Mersin, è hà dettu chì u prugettu serà licitatu. u più prestu pussibule.
U Ministru di Dogana è Cummerciu, Bülent Tüfenkci, hà assistitu à a "Reunione di l'Assemblea Amica" urganizata da l'Associazione di l'Industriali Indipendenti è di l'Imprese (MUSIAD) Branch Malatya. À a riunione tenuta in a Sala di Cunferenza di a Branca MUSIAD Malatya, i passi da piglià per sviluppà l'ecunumia di Malatya sò stati discututi. In più di u Ministru Tüfenkci, u guvernatore di Malatya Süleyman Kamçı, u sindaco di a municipalità metropolitana di Malatya Ahmet Çakır, u sindaco di Yeşilyurt Hacı Uğur Polat, u presidente provinciale di AK Party Malatya Hakan Kahtalı, u presidente di a filiale di MUSIAD Malatya Mehmet Balin è i membri di u Cunsigliu di Amministrazione anu assistitu è ​​parechji imprenditori. a riunione..
"MALATYA SERÀ CONNESSA À U PORTU İSKENDERUN PER TRENU VELOCITÀ"
Facendu un discorsu à a riunione, u Ministru Tüfenkci hà dichjaratu chì Malatya deve esse cunnessu à porti impurtanti per a crescita di a so ecunumia è hà dettu: "Malatya ùn hè micca una cità vicinu à i porti, per questu avemu bisognu di cunnette Malatya à porti impurtanti. À questu puntu, avemu bisognu di implementà a linea teren veloce trà i porti Iskenderun è Mersin. Avemu avutu una riunione preliminare cù u Ministeru di i Trasporti annantu à questu. Spergu chì, se pudemu fà u prughjettu di l'offerta in i ghjorni à vene, serà un guadagnu assai impurtante per Malatya. Questu ci permetterà di portà alcune materie prime à Malatya più prezzu è di furnisce i prudutti chì producemu in Malatya rapidamente à i mercati. Speremu di fà più travagliu nantu à questu in u periodu à vene ", disse.
"U NOSTRE OBJECTIVE PRIORITARIO PER A PRODUZIONE DI BEN VALUE"
Dichjarà chì stanu prova di sustene l'imprese per u sviluppu di l'ecunumia cum'è u Ministeru, u Ministru Tüfenkci hà dettu: "U nostru duvere hè di sustenevi in ​​modu chì pudete pruduce più, guadagnà più, è cusì cuntribuisce più à u benessere di u paese. U nostru scopu hè di aumentà a cumpetitività di u settore privatu sia in Malatya sia in u nostru paese. Per questu, prima di tuttu, vulemu purtà u nostru paese in a basa di produzzione è tecnulugia di Eurasia. Vulemu chì l'industria di a fabricazione sia u settore principale chì impulsa a crescita ecunomica in una struttura orientata à l'esterno. Per riduce a dependenza di a produzzione è di l'esportazioni nantu à l'impurtazioni, mantenemu ancu e pulitiche chì aumentanu a capacità di produzzione domestica di beni intermedi è d'investimentu. In questu cuntestu, a pruduzzione di merchenzie à altu valore aghjuntu chì aumenterà a cumpetitività di l'ecunumia hè trà i nostri miri priurità.
"Avemu bisognu di calà u disoccupazione in MALATYA"
Toccu à u prublema di disoccupazione in Malatya, Tüfenkci hà dettu: "Molti di i nostri impiegatori in Malatya anu difficultà à truvà travagliadori qualificati è qualificati. Duranti a mo Presidenza di a Pruvincia, avemu direttu parechji di i nostri amichi in cerca di travagliu à l'industria urganizata, ma ùn pudemu micca mandà nimu à a zona industriale urganizata. A ghjente hà preferitu esse pulitori in istituzioni pubbliche à travaglià in una manera organizata. Dunque, Malatya hà un prublema di insatisfazione di u travagliu piuttostu cà di disoccupazione, ma quandu fighjemu e statistiche, Malatya hè una cità cù una alta taxa di disoccupazione. Avemu bisognu di travaglià annantu à questu è riduce u disoccupazione in Malatya ", disse.
"MALATYA hè ghjuntu à una pusizioni chì ponu esse chjamate Parigi di l'oriente"
U presidente di a filiale di MUSIAD Malatya, Mehmet Balin, d'altra parte, hà spressu l'aspettattivi è e dumande di Malatya per aumentà e so esportazioni, "Dopu chì Malatya hè diventata una cità metropolitana, hè diventata una cità assai bella è vivable. Hè ghjuntu à una pusizioni chì pò esse chjamatu Parigi di l'Oriente, ma Malatya hà una mancanza. Questu hè, Malatya ùn hà micca soldi è hà assai disoccupati. In questu rispettu, avemu assai aspittà da voi sia nantu à Malatya è Turchia. I preparativi finali per noi in a nostra 3a Zona Industriale Organizzata (OSB) sò per esse cumpletati. Se pudemu portà l'affari in una zona di 12 milioni di metri quadrati, pudemu riduce u tassu di disoccupazione in Malatya à a mità. Per questu, cumpiendu ogni tipu di duveri chì ci tocca à noi, è aspittemu u vostru sustegnu in questu sensu ", disse.
3. Ricordendu chì u prublema di espropriazione hè stata risolta in l'OIZ, Balin hà dettu: "3. Un altru prublema chì avemu in OSB hè e spese relative à a pianta di trattamentu. Se sustene a custruzzione di e piante di trattamentu cù fondi appropritati, i travaglii minori resteranu è pudemu dà 3-3 dollars per metru quadru di i nostri parcelle in u 4 OIZ à l'imprendituri chì venenu à Malatya. Questu aumenta u curagiu di e persone chì investiranu in Malatya. Perchè quandu a terra hè libera, l'affari ùn importanu micca altri prublemi è investenu quì ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*