Accessu à e persone disabili in Istanbul

Barriera d'accessu per i disabili in Istanbul: Custituiscenu u 12 per centu di a pupulazione di Turchia, vale à dì, circa 10 milioni di a pupulazione. U so numeru ùn deve esse sottovalutatu, ma u trasportu hè u più grande ostaculu per i disabili in Istanbul. Perchè hè quasi impussibile per elli à marchjà ancu nantu à u pavimentu... Metrobus, invece, significa periculu per elli.
U trasportu hè unu di i prublemi maiò per quasi tutti in Istanbul.Per i disabili, u trasportu hè un altru ostaculu.
"U prublemu cummincia cum'è andemu per e strade".
A volte una vittura parcheggiata nantu à u pavimentu, à volte l'assenza di strade di guida li rende difficili.
» QUSU U PAVIMENTU. VENDU IN STRADA MA ÙN POSU MARCHÀ SANTU PAVIMENTU. C'È UNA CARRUA À A MIA DRITTA. Ùn sò micca ciò chì hè avanti "
İhsan Şerif Güner hè solu una di e persone disabili chì custituiscenu u 12 per centu di a pupulazione di Turchia. Ci vole à andà da a casa à u travagliu.In ogni modu, si ferma in carrughju.In più, sta situazione cuntinueghja in u caminu.
"Ci sò pochi posti cù un modu di guida. Ùn sò micca abbastanza sani.00.42 IN TUTTI L'UTILI SONU.
İhsan Güner, chì hà disabilità visuale da a nascita, ùn passa micca a strada di guida mentre camina versu u metrobus Mecidiyeköy. Ma per ellu ùn hè micca una sorpresa. U so prublema principali hè prima di u viaghju in autobus è metrobus.
"Varaghju à Edirnekapı da quì, ma aghju da uttene aiutu da u sistema di voce, per esempiu, vi dicu, pudete dì quandu u veiculu ghjunghje, ma quandu u vostru veiculu ghjunghje prima, andate. S'ellu ci era un sistema audio, l'aghju intesu "
Una seconda opzione per Güner hè u metrobus, ma hè ancu abbastanza periculosa.
"Un metrobus disabilitatu ùn pò micca aduprà in a maiò parte di i posti o i so ascensori sò spessu rotti. I disabilità visuale ponu cullà da quì, è i disabili ortopedichi ùn anu micca. Quandu simu in u metrobus, ùn ci hè nunda chì ci dirige. Venemu è andemu in grande angustia è paura. Hè assai difficiule per noi di andà da un locu à l'altru. Quellu chì hà u curagiu esce è quellu chì ùn hà u curagiu hè chjosu in casa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*