A ghjente di Batman vole chì a strada di a ferrovia sia cambiata

E persone di Batman volenu chì a strada di a ferrovia sia cambiata: L'affari di Batman, chì vulia cambià a strada di e ferrovie chì passanu per u centru di a cità di Batman, hà dumandatu à l'autorità di truvà una suluzione à stu prublema.

U filantropu è omu d'affari di Batman H. Tacettin Yılmaz hà dettu chì i Ferrovie Statali (TCDD), chì passanu per u centru di a cità di Batman, ùn anu micca esempiu in ogni altra pruvincia di Turchia è chì sta strada deve esse cambiata.

Enfatizendu chì a vista di a ferrovia in u centru di a cità ùn hè micca adatta à una cità muderna è mostra un aspettu primitivu, Yılmaz hà dettu: "Ancu se sò uriginale di Batman è aghju investimenti in Batman, aghju residu in Iskenderun per un bellu pezzu. "A vista di e ferrovie m'hà disturbatu assai perchè aghju parenti è amichi in Batman, perchè appartene à queste terre, è perchè aghju un ligame emotivo cù Batman". disse.

Esprimendu ch'ellu vole chì i mo concittadini di Batman campanu più prusperamente, Yılmaz hà dettu: "A causa di a diga, un novu ponte più altu hè custruitu invece di u vechju ponte di Ferrovie Statali sopra Batman Zilek Stream. U novu ponte rimpiazza l'antica ferrovia statale cù una strada più còmuda. A nova strada cambiata hè stata una bona opportunità per Batman. Tuttavia, chjamu à l'autorità per cambià a strada di e ferrovie, chì causanu parechji morti in a cità ogni annu. Stu prublema deve esse risolta immediatamente è urgente. Ancu s'è aghju visitatu parechje cità in Turchia, ùn aghju mai vistu un'altra cità cù questi numerosi passaghji à livellu. A mo dumanda; e ferrovie sò state spustate in u centru di a cità; "Apertura di a strada ferroviaria à u trafficu in u nostru Batman in crescita, sviluppu è mudernizazione, dopu chì e ferrovie sò spustate fora di a cità, furnisce un sollievu è sollievu da u prublema di trafficu". disse.

Infine, indirizzendu l'autorità, Yılmaz hà dichjaratu chì tutti quelli chì sò efficaci è competenti duverebbe piglià a rispunsabilità; "Vogliu sprime a mo gratitudine à u nostru presidente, u primu ministru, u ministru di i trasporti, i membri di u parlamentu, u guvernatore è u sindaco per e so iniziative benefiche in questu tema. "Vogliu chì ognunu sia a nostra voce, u nostru desideriu è a nostra dumanda". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*