Çerkezköy Ùn ci era micca reazione à l'abulizioni di l'Expedizioni di Trenu

Çerkezköy Ùn ci hè statu nisuna reazione à l'abolizione di l'Expedizioni di Trenu: u Vicepresidente di u Trasportu Turcu-Sen Yaşar Yazıcı, inseme à u Trasportu Turcu-Sen No. 3 Branch President Öztürk Çınar, inseme à Tevfik Taştan da a No. 3 Branch Management. Çerkezköy Visitatu a stazione di trenu.
Çerkezköy Parlendu durante a so visita à a Stazione Ferroviaria, u Vicepresidente di u Trasportu Turcu-Sen Yaşar Yazıcı hà sustinutu chì nimu s'hè pronunciatu contru à l'abolizione di i servizii di treni è hà dettu: "Se i deputati, i cumuni è u publicu in e pruvince di sta regione avianu furmatu un l'opinione publica è hà reagitu à l'abulizioni di i servizii di treni, i servizii di treni ùn anu pussutu esse aboliti. Se i citadini è l'amministratori, u guvernatore di u distrittu è u guvernatore avianu vulsutu chì stu trenu corre, stu trenu averia andatu ", disse.
U Vicepresidentu di u Trasportu Turcu-Sen, Yaşar Yazıcı, inseme cù u Presidente di u Trasportu Turcu-Sen 3 Branch Öztürk Çınar, 3rd Branch Management Tevfik Taştan Çerkezköy Visitatu a stazione di trenu.
A REUNIONE S'A FATTA
in visita Çerkezköy Capu di stazione Mustafa Parapan, Trasportu Turcu-You Çerkezköy I rapprisentanti Nevzat Yıldırım è Abdurrahman Fırtin, i membri di u sindicatu è l'impiegati si sò riuniti à u Gar Meeting Hall.
"INFORMEMU U PUBLICU"
Rispondendu à e dumande di i membri di a stampa dopu à sente i prublemi di l'impiegati, Öztürk Çınar, Capu di u 3rd Branch of Turkish Transportation-Sen, hà datu infurmazioni nantu à perchè i treni lucali sò stati eliminati da i servizii. Çınar hà dettu: "Ci piacerebbe vene quì cù un trenu d'alta velocità. Siccomu ùn pudemu micca vene in trenu d'alta velocità, avemu a vergogna sia sindacale sia istituzionale. Quandu i treni lucali 81717, 81717, 81722 sò stati sospesi, avemu dumandatu u sustegnu visitendu paese per paese, quartiere per quartieru, capi, capi di distrittu, rapprisentanti di partiti pulitichi. Una pruposta hè stata presentata à u parlamentu per quessa chì i treni sò stati eliminati. In a so risposta, u ministru hà dettu: "I treni in quella regione viaghjanu à 30-60 chilometri. Avemu cacciatu i treni, metteremu in serviziu i treni à grande velocità. Rinuveremu a strada è vulemu chì i citadini anu un pocu di pacienza quì ", disse. Semu ghjunti quì è pruvemu di spiegà i posti quì à i nostri amichi quì ", disse.
"Ùn simu micca speranza"
Spieghendu chì ancu s'ellu hè di marzu 2016, i treni d'alta velocità ùn sò micca stati ancu messi in serviziu nantu à a strada, Çınar hà dettu: "Avemu avutu un trenu lucale, a stanza hè stata disattivata. A ghjente di sta regione hè assai dolce è cuntenta cù u so destinu. E nostre attese diventanu senza speranza ghjornu per ghjornu. Mentri i travaglii di a strada sò fatti, ci vuleriamu à fà u travagliu di u ponte, ma i ponti cumincianu da st'estate è ùn simu micca troppu spiranza per i treni da st'estate. Discuteremu ciò chì deve fà dopu cù i nostri amichi è citadini in Tracia. Sè avemu agitu cù una mente cumuna quì, avemu pensatu à purtà à u ministeru, chì hè l'istituzione più auturità, à a presidenza è u parlamentu.
"UNA DECISIONE POLITICA"
Spieghendu chì a municipalità di Uzunköprü hà lanciatu una petizione contr'à l'abolizione di i servizii di treni è hà fattu una dichjarazione di stampa, Çınar hà dettu: "Chìnar hà dettu: "Quale cuntribuzione pudemu fà per elli riunione cù a municipalità di Uzunköprü; Evalueremu cumu cuntribuiscenu à noi. I nostri citadini vanu à Istanbul in veiculi privati ​​o autobus. Speremu, pruvemu di eliminà sta negatività inseme cù l'impiegati è i citadini. Cum'è u mutivu di l'abulizioni di i voli, anu dichjaratu chì una media di 27 passageri sò stati trasportati è per quessa l'ingudu hà riunitu 6 per centu di e spese è hà causatu una perdita. Normalmente dui per centu, ma sicondu a so dichjarazione, dicenu sei per centu. Quandu u trenu hè statu messu in serviziu per a prima volta, a ghjente lucali ùn sapia micca esattamente questu. Ci hè statu un accidente à u passaghju à livellu. Quandu l'accidentu hè accadutu, i citadini anu intesu chì ci era servizii di treni. Pensu chì u lanciu è a rimozione di u trenu era puliticu ".
L'IMPRIMANTE "ERA SUBVENTIONATA PRECEDENTE"
Yaşar Yazıcı, Vicepresidente di Trasporti Turchi-Sen, hà dichjaratu chì u scopu principale di i servizii di treni duveria esse u benefiziu di u publicu è hà dettu: "A vulintà chì hà fattu u trenu suvvenzionatu è guarantisci e ferrovie. Nurmalmenti, stu trenu era 2 per centu di rivinuti, ma 98 per centu di perdita hè statu ancu subsidiatu. Per d 'altra banda, u fattu chì ci era pocu passageri è a pupulazione lucale ùn hà micca pigliatu a pruprietà di u trenu hà fattu chì u trenu partesse.
"Nimu face un sonu"
Dichjarà chì nimu hà reagitu à questu quandu i servizii di treni sò stati abuliti, Yazıcı hà dettu: "Se i deputati, e municipalità è u publicu in e pruvince di sta regione avianu furmatu una opinione publica è reagitu, questu ùn saria micca successu. S'è i citadini è l'amministratori, u guvernatore di u distrittu è u guvernatore avianu vulsutu chì stu trenu corre, stu trenu avaria. 3-4 treni più sò stati eliminati cù questa scusa ", disse.
"I LAVORI PICCANO UN ALTRO ANNU"
Yazıcı hà cunclusu e so parolle cusì: "Ùn pudemu micca dà una data vicinu per i servizii di treni. U nostru Ministru di i Trasporti dice: "Vulemu ch'ellu apre u più prestu pussibule", ma ùn ponu micca dà u tempu ancu. I ponti anu ancu esse rinnuvati, è una nova offerta serà fatta questu veranu. A tecnulugia hà sviluppatu in Turchia. A municipalità metropolitana di Ankara face un passaghju sottu ogni 35 ghjorni. Hè fattu s'ellu hè dumandatu, ma hà pigliatu un pocu troppu longu in questa zona. Se vulete, pò esse cumpletu in sei mesi, ma pensemu chì s'ellu va cusì, serà finitu in un annu ".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*