A Cina spenderà 375 miliardi $ in investimenti stradali è ferroviarii quist'annu

A Cina spenderà 375 miliardi $ in investimenti stradali è ferroviarii quist'annu: a Cina prova di impedisce a crescita economica di rallentà. Per questu mutivu, investirà 2016 miliardi di dollari in strada è ferrovia in 375.
A Cina spenderà $ 2016 miliardi in investimenti stradali è ferroviari in 375 per impedisce a crescita economica di rallentà.
U Primu Ministru Li Kiqiang hà presentatu un rapportu di travagliu nantu à u pianu di sviluppu ecunomicu quinquennale in a riunione annuale di u Cungressu Naziunale Cinese.
Sicondu u rapportu prisentatu da Li, l'investimenti infrastrutturali in u paese aumenteranu da 10,5 per centu. A Cina spenderà 1,65 trilioni di yuan ($ 253 miliardi) in investimenti in infrastrutture stradali è circa 800 miliardi di yuan ($ 122 miliardi) in ferrovie quist'annu per evità u rallentamentu ecunomicu. Inoltre, a custruzzione di 20 prughjetti di prutezzione di l'acqua è 50 novi aeroporti era ancu inclusa in u pianu ecunomicu.
Dopu l'annunziu di l'investimenti infrastrutturali in u settore di u trasportu, i prezzi di l'azzioni di l'imprese di logistica chinesi cummercializati in a Borsa di Hong Kong anu aumentatu da circa 5 per centu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*