Ministru Yıldırım, Ùn ci hè micca prublema in l'infrastruttura di Kanal Istanbul

Ministru Yıldırım, Ùn ci hè micca prublema in l'infrastruttura di Kanal Istanbul: Binali Yıldırım, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà dettu: "Ùn avemu micca un prublema cù l'infrastruttura di Kanal Istanbul".

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım hà dichjaratu chì u regulamentu in u prugettu di "legge di borsa" in quantu à u Prughjettu Kanal Istanbul ùn hè micca un regulamentu chì custituisce l'infrastruttura legale di u prugettu, è hà dettu: "Ùn avemu micca un prublema cù l'infrastruttura di Kanal Istanbul ". disse.

Yıldırım hà datu infurmazioni nantu à l'investimenti di u Ministeru à Erol Kaya, u presidente di a Cummissione di Travaglii Publici, Zonificazione, Trasportu è Turismu di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia è i membri.

Dichjarà chì u so scopu hè di cuntinuà senza rallentà i travaglii necessarii per l'usu più efficiente di e risorse pubbliche in i spazii prioritari in prughjetti impurtanti chì preparanu a Turchia per u futuru, Yıldırım hà dichjaratu chì l'opinioni è e valutazioni di i membri di a cumissioni seranu una guida. per elli.

Dà infurmazioni nantu à u travagliu di u Ministeru, Yıldırım hà dettu chì a quantità monetaria di 3 mila 705 prughjetti finu à a data hè di 253 miliardi 517 milioni di lire, 135 miliardi di lire di i prughjetti sò stati cumpletati, è 117 miliardi di lire di i prughjetti sò cuntinuendu.

Yıldırım hà spiegatu chì anu u scopu di aumentà a reta stradale divisa, chì hà righjuntu 2015 mila 24 chilometri da 280, à 2019 mila chilometri in 30. Dichjarà chì era tardu in i prughjetti in relazione à e strade, Yıldırım hà nutatu chì e strade, chì eranu in u primu è u sicondu postu in a culpa di l'accidenti fatali, sò avà u quintu è più bassu, è chì i citadini è i cunduttori anu da esse educati. trafficu.

Dichjarà chì a siluetta di u Ponte Yavuz Sultan Selim, u 4u ponte più grande di u mondu cun una campata, emergerà in maghju, Yıldırım hà dettu chì tutti i camioni, l'autobus cummirciali è i veiculi pisanti nantu à u primu è u sicondu ponti seranu diretti quì è ci saranu. una traversata 7/24 cù u ponte in quistione.

Yıldırım hà datu ancu infurmazioni nantu à u Prughjettu di u Tunnel di Istanbul di 3 Piani, chì include sia l'autostrada sia a ferrovia in un tubu, è hà dettu chì i travaglii per u prugettu chì servirà u trasportu publicu sò cuminciati è durà dui anni. Yıldırım hà dichjaratu chì un tali tunnel hibridu serà u primu prucessu in u mondu.

"Ùn avemu micca prublemi cù l'infrastruttura di Kanal Istanbul"

Dopu chì u deputatu CHP Istanbul Gülay Yedekci hà dettu chì u regulamentu in u prugettu di "legge di borsa" presentatu à a Gran Assemblea Naziunale in quantu à u Prughjettu Kanal Istanbul formarà l'infrastruttura di u prugettu, Yıldırım hà dettu chì vulia dà infurmazioni detallate à a riunione per esse. tenutu cù i membri di a cumissioni nantu à u prugettu.

Yıldırım hà dichjaratu chì u regulamentu in quistione ùn hè micca un regulamentu chì custituisce l'infrastruttura legale di u Prughjettu Kanal Istanbul è hà dettu: "Ùn avemu micca un prublema cù l'infrastruttura di Kanal Istanbul". disse.

Spieghendu chì u prugettu entra in u scopu di u Ministeru è di a Direzzione Generale di l'Autostrade, Yıldırım hà dettu:

"Hè fora di quistione di risolve un prughjettu chì costa 13 miliardi di dollari cù una parte di partenariatu regulatori (DOP). A quota partenariata regulata in l'applicazioni di zoning hè solu in quistione per i zoni pianificati. Cù stu regulamentu, facemu aghjunte à a sezione pertinente di a Legge di Zonificazione, chì significa chì un prughjettu in a natura di serviziu publicu, chì attraversà a via d'acqua, hè ancu sottumessu à a parte di partenarii in u regulamentu. U prublema chì avemu avutu in a custruzzione di strade, ferrovie è compagnie aeree hè l'usu liberu di campi cum'è pasture è pasture. Ci hè un regulamentu per questu. Sti dui rigulamenti sò duvuti à l'idea chì u prugettu serà fattu senza ritardu è per riduce u costu in i reguli di zoning.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*