U prughjettu di a strada di a ferrovia chì passa per u 3u ponte ùn hè micca finitu.

  1. U prughjettu di a strada di a ferrovia chì attraverserà u ponte ùn hè micca finitu: u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım hà dettu: "Limak-Cengiz Joint Venture Group hà vintu a sezione Kurtköy-Akyazı di u Prughjettu di l'Autostrada di Marmara di u Nordu, è Kolin. İnşaat-Kalyon-Hasen Joint Venture Group hà vintu a sezione Kınalı-Odayeri.

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Binali Yıldırım, hà dettu: "Limak-Cengiz Joint Venture Group hà vintu a sezione Kurtköy-Akyazı di u Prughjettu di l'Autostrada Marmara di u Nordu, è u Kolin İnşaat-Kalyon-Hasen Joint Venture Group hà vintu a sezione Kınalı-Odayeri". disse.

In a cunferenza di stampa tenuta à a Direzzione Generale di l'Autostrade, u Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì u Ponte Yavuz Sultan Selim, chì a custruzzione hè vicinu à a fine, finisce in Kurtköy à u latu anatoliu di l'autostrada di 95 chilometri, è chì a strada cuntinueghja per 169 chilometri. da Kurtköy à Akyazı in u nordu di Izmit.

Spieghendu chì l'offerta per a custruzzione hè stata realizata da KGM cù u mudellu Build-Operate-Transfer (BOT), u Ministru Yıldırım hà dettu: "Per via di un studiu assai meticulosu, i ducumenti di l'offerta chì avvicinavanu 160 mila pagine sò stati finalizzati in 12 ghjorni. . 169 offerte sò ghjunte à a seccione di 8 chilometri. disse.

Spieghendu chì u partenariatu vincitore era u Gruppu Joint Venture Limak-Cengiz per un periodu di 6 anni, 9 mesi è 12 ghjorni, Yıldırım hà dettu:

"Se deduce 3 anni di u tempu di custruzzione da questu, a strada serà rimessa à KGM à a fine di un periodu di operazione pulita di 4 anni è 3 mesi, chì hè vicinu à 9 anni. U fattu chì un prughjettu cusì grande hè fattu à un costu cusì mostra in realtà u putere di Turchia ".

Yıldırım hà dichjaratu chì i gruppi di venture organizzanu i prestiti stessi per a realizazione di stu prughjettu, è hà nutatu chì ci hè una lettera d'intenzione in a pruposta per u sustegnu di u Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu.

Dichjarà chì a sezione in quistione hè di 169 chilometri in totale, partendu da Kurtköy è finisce in Akyazı, Yıldırım hà dettu chì ci sarà 2 × 4 vale à dì 4 corsie chì andanu è 4 corsi chì arrivanu.

Dichjarà chì l'investimentu tutale hè di 4,5 miliardi di lire, Yıldırım hà dettu chì u periodu d'investimentu hè previstu per esse di circa 3 anni.

Ricordendu chì hè stata custruita da Kurtköy, chì hè a continuazione di u prugettu, à l'aeroportu è chì serà apertu u 26 d'Aostu, Yıldırım hà enfatizatu chì hè 95 chilometri cumpresu u Ponte Yavuz Sultan Selim, è hà righjuntu più di 200 chilometri. cù e strade di participazione.

Indittendu chì ci hè una altra sezione di 88 chilometri per cunnette l'aeroportu à Kınalı, l'asfaltu Edirne è l'Autostrada TEM, u Ministru Yıldırım hà dettu:

"L'offerta per quella sezione hè stata tenuta simultaneamente cù u mudellu BOT. Eccu 8 offerte. Kolin-Kalyon-Hasen Joint Venture Group hè u gruppu chì dà u tempu di operazione più bassu cumpresu u periodu di custruzzione. U periodu operativu prupostu hè di 7 anni 9 mesi 12 ghjorni. Sottendu u periodu di custruzzione di circa 3 anni da quì, u periodu operativu serà di 4 anni 9 mesi è 12 ghjorni. L'imprese chì vincenu u prezzu di espropriazione in i dui segmenti cuntribuiscenu 500 milioni di lire. U restu sarà scontru da u bilanciu KGM ".

Dichjarà chì u costu tutale d'investimentu quì serà di 2,7 miliardi di lire, Yıldırım hà dettu:

"Quandu culleremu i dui, una strada di 250 chilometri cù 4 round è 4 carrughji serà custruitu. U so costu tutale hè di circa 8 miliardi di lire. Stu costu hè realizatu in 7 anni senza utilizà alcuna risorsa da u budget generale di KGM. Ùn avemu micca cunsideratu a cuntribuzione chì questu farà à l'impieghi, l'ecunumia è u sviluppu di l'infrastruttura di Turchia. Quandu li pigliamu in contu, sta offerta palesa chjaramente è chjaramente da induve vene a Turchia è ciò chì significa stabilità è fiducia. Cù sta offerta, vedemu una volta di più chì questu hè u megliu tempu per investisce in u futuru à longu andà di Turchia ".

Yıldırım hà datu ancu e seguenti informazioni nantu à i pedaghji di e strade:

"U pedamentu tutale per a sezione di 88 chilometri trà Kınalı è l'aeroportu serà di 10,5 lire più IVA à i tassi d'oghje. A sezione di 169 chilometri da u latu asiaticu, vale à dì Kurtköy à Akyazı, serà 19 lire più IVA. Se ci pensemu in tuttu, vale à dì, l'utilizatori paganu 52 lire più VAT da Kurtköy à Akyazı entrendu da Kınalı è attraversendu u Ponte Yavuz Sultan Selim. A guaranzia di u trafficu nantu à queste rotte varieghja trà 75 mila è 125 mila. Un pocu di più in i lochi di trafficu altu, menu in i lochi di pocu trafficu. A distanza da Kurtköy à u 3u Aeroportu hè di circa 90 chilometri, chì hè prevista cum'è 25 lire più IVA.

Enfatizendu chì circa 1 miliardi di lire seranu investiti, di i quali 8 miliardi di lire seranu espropriati, u Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì serà consegnatu à u statu à a fine di u periodu di operazione di circa 4 anni, è chì nisun participante ùn si hè oppostu à u statu. u risultatu di l'offerta.

À a quistione nantu à l'offerta per a linea ferroviaria chì passerà sopra u Ponte Yavuz Sultan Selim, u Ministru Yıldırım hà rispostu chì l'infrastruttura per u passaghju ferroviariu nantu à u ponte hè finita, ma u prughjettu di a strada ferroviaria ùn hè micca statu ancu finitu nantu à a linea europea è europea. Lati asiatichi di u ponte.

Spieghendu chì cuminciaranu a custruzzione dopu à a fine di i prughjetti sopra menzionati, Yıldırım hà nutatu chì u ponte serà apertu, ma ùn ci sarà micca operazione di trenu.

U Ministru Binali Yıldırım hà aghjustatu chì, per via di l'alti costi di i prughjetti ferroviari cù menu pendii è curve, u travagliu meticuloso cuntinua nantu à a strada.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*