A gioia di u trenu à grande velocità di i cummercianti di Edirne

A gioia di u trenu d'alta velocità di i cummercianti di Edirne: Emin İnağ, presidente di e Camere di Artigiani è Artigiani di Edirne, hà dettu chì e dichjarazioni di u Ministru Yıldırım nantu à u trenu d'alta velocità li eccitavanu.
U presidente di u Cunsigliu di Cummerciu è l'Industria di Edirne (ETSO), Recep Zıpkınkurt, enfatizendu l'impurtanza di u prughjettu di u trenu à alta velocità per a cità, hà dettu: "Ci sò parechji monumenti storichi in Edirne è a nostra cità hè a porta di cunfini chì si apre à l'Europa. . Pensu chì Edirne avanzarà cù u trenu d'alta velocità ", disse.
In a so dichjarazione, Zıpkınkurt hà ringraziatu u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Binali Yıldırım, per a so dichjarazione chì a custruzzione di u trenu d'alta velocità da Istanbul à Edirne hà da principià quist'annu.
Dichjarà chì u trenu à alta velocità affetterà positivamente u cummerciu in Edirne, Zıpkınkurt hà dettu:
"L'arrivu di u trenu d'alta veloce à Edirne cambierà a faccia di a cità in un mumentu. U trenu d'alta velocità cambierà u cummerciu di Edirne. Stu sughjettu m'interessa u più. Cum'è u presidente ETSO, vogliu chì Edirne avanza in u cummerciu è u sviluppu. U prughjettu di u trenu d'alta velocità hè assai impurtante per a nostra cità. Comu hè cunnisciutu, simu à 250 chilometri da Istanbul è ci hè un viaghju stradale di 2 ore. Se u 20 per centu di i turisti chì venenu à Istanbul venenu à Edirne cù un trenu d'alta velocità, riviverà Edirne. U nostru Edirne hà un gran numaru di artefatti storichi è a nostra cità hè a porta di cunfini chì apre à l'Europa. Pensu chì Edirne saltarà in una era cù u trenu d'alta velocità.
Spieghendu chì u settore di i servizii in a cità vinarà in prima linea cù i ritorni di u trenu d'alta velocità, Zıpkınkurt hà dettu: "Invistimenti di serviziu, investimenti in hotel seranu fatti. U settore di i servizii vinarà in prima. Inseme à questi, parechji buttreghi seranu custruiti. Sta nutizia hè assai piacevule perchè sò di Edirne, è hè ancu piacevule chì sò u pruprietariu di alcune cumpagnie chì facenu affari in Edirne ".
– I cummercianti sò felici ancu
Emin İnağ, presidente di e Camere di Artigiani è Artigiani di Edirne, hà dettu chì e dichjarazioni di u Ministru Yıldırım nantu à u trenu d'alta velocità li eccitavanu.
Dichjarà chì u trenu à alta velocità hè un prughjettu chì volarà Edirne da tutte e direzzione, İnağ hà dettu: "U trenu à alta velocità significa a parte posteriore di Edirne. Significa a valutazione di ogni tipu di prudutti, beni è terreni di Edirne ".
Dichjarà chì Edirne hè trà e pruvince chì ricevenu più turisti, İnağ hà dettu chì questi numeri aumenteranu 10 volte cù l'arrivu di u trenu d'alta velocità.
Spieghendu chì, cum'è cummerciante, anu bisognu di fà qualchì preparazione prima di l'arrivu di u trenu à alta velocità, İnag hà cuntinuatu cusì:
"U ghjornu chì u trenu d'alta velocità ghjunghje, i prudutti pruduciuti quì guadagnà assai più valore. Fara Edirne u quartiere di Istanbul. A pruduzzione aumenterà in u nostru furmagliu, verdura-frutti è cookies. A preparazione deve esse cumpletata soprattuttu in u settore di l'alimentariu è u turismu. Facemu questu da u tempu à u tempu. Formemu u nostru staffu è emettemu certificati. Pensu chì tutti i settori pertinenti duveranu fà i preparativi necessarii prima di l'arrivu di u trenu d'alta velocità ".
İnağ hà ringraziatu tutti quelli chì anu cuntribuitu, in particulare u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u primu ministru Ahmet Davutoğlu.
U Ministru Binali Yıldırım, in a 3a Reunione di i Ministri di i Trasporti di i paesi membri di u Cunsigliu Turcu, hà fattu a dichjarazione in quantu à a custruzzione di u trenu à alta velocità Edirne-Istanbul, "In verità, avemu da principià a custruzzione di treni à alta velocità da Istanbul. à Edirne quist’annu”.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*