A Stazione Ferroviaria di Florya ferma in a so locu attuale

A Stazione Ferroviaria di Florya resterà in u so locu attuale: Gebze-Halkalı A lotta di Florya contr'à u trasferimentu di a stazione di Florya nantu à a linea di treni suburbani è u muvimentu di l'attraversu Aqua Florya AVM hà datu risultati.
A Direzzione Generale di Ferrovie, Porti è Aeroporti (DLH) hà mandatu una lettera à Şenlikköy Muhtarlığı, affirmannu chì a Stazione Florya resta in locu è un'altra fermata serà fatta in Aqua Florya AVM.
Taner Dayı, presidente di Florya Atatürk Forest Conservation and Solidarity Association (FLODER), chì hà luttatu per mantene a Florya Station in u so anticu locu è hà iniziatu una petizione, hà dichjaratu chì e so juste lotte anu datu risultati è hà dettu: "Cù u nostru Cunsigliu di Amministrazione FLODER, prima. di tuttu, a presidenza di u Gruppu AKP di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Avemu visitatu è spieghemu i motivi per chì i nostri residenti vulianu chì a Stazione Florya stà in u locu. Avemu principiatu una campagna di firma per impedisce a nostra stazione di esse spustata è di stà in u so locu attuale. Avemu visitatu ancu a Presidenza di u Gruppu CHP di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di Istanbul è u presidente provinciale di CHP Cemal Canpolat è hà dumandatu u so sustegnu. In altri palori, avemu parlatu à tutti per chì a nostra stazione ùn sia mossa, inveci di u guvernu o di l'uppusizione, per chì i citadini ùn sianu vittimi. Avemu spiegatu perchè Florya Train Station ùn deve esse spustatu. Avemu cuntattatu a Direzzione Generale di Ferrovie, Porti è Aeroporti è dumandatu chì a nostra stazione ferma in locu. In fine, sta lotta ghjustificata di i Floriani hà datu risultati. A Direzzione Generale di Ferrovie, Porti è Aeroporti hà dichjaratu chì a Stazione Ferroviaria di Florya resterà in locu in a lettera pertinente mandata à a nostra Sede Şenlikköy.
UN'AUTRA STAZIONE CONTRA AQUA FLORYA AVM
Dichjarà chì a Stazione Ferroviaria di Florya resterà in u so locu attuale, è à u stessu tempu, un'altra stazione serà custruita di fronte à Aqua Florya AVM, Dayı hà ancu dichjaratu chì a stazione da esse custruita in Aqua Florya AVM serà una stazione inutile è orientata à u prufittu. stazione, è chì e campagne di petizioni cuntinueghjanu.
Taner Dayı hà ancu ringraziatu alcune urganisazioni non governamentali è citadini chì li sustenevanu in u travagliu di FLODER.
Intantu, u capu di Şenlikköy Mümin Savaş Göktaş hà dichjaratu chì hè piacevule per i citadini chì a stazione ferroviaria resta in a so situazione attuale è hà ringraziatu tutti quelli chì anu cuntribuitu à questu prublema.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*