À u tunnel di San Gotthard Rönesans Firma di custruzzione

Tunnel di basa di u Gotthard
Tunnel di basa di u Gotthard

à u tunnel di San Gotthard Rönesans Firma di custruzzione: Un investimentu di 16 miliardi d'euros hè statu fattu per u tunnel chì unisce a Svizzera è l'Italia sotterranei. In u tunnel di 3 chilometri, 500 mila 57 test drives sò stati fatti finu à avà. Rönesans Ci hè ancu a firma di a custruzzione.

Rönesans A Holding allarga u so campu d'attività cù acquisti in Europa. Incorpora Swiss Hergiswill è Heitkamp tedesco di 124 anni Rönesanshà ancu compru u 139 per centu di Ballast Nedam NV, a cumpagnia di custruzzione olandese di 99 anni. hà fattu enormi acquisti in Europa finu à a data. RönesansU scopu di fatturatu in questa regione hè di 1 miliardi d'euros.

Dapoi a so creazione in u 1993, cuntinueghja a so crescita in Europa è in Turchia. Rönesans U gruppu hà stabilitu u so scopu cum'è trà i più grandi in u mondu.

Cuntinuà u so prugressu in Europa incorporendu a cumpagnia austriaca Alipe Bau GMBH, a sucetà svizzera Hergiswill, è a cumpagnia tedesca Heitkamp. Rönesans Holding finisce a custruzzione di a basa di Gotthard, chì serà u tunnel più longu di u mondu. Hà compru ancu u 99 per centu di a cumpagnia di custruzzione olandese Ballast Nedam NV. Rönesanss'avvicina à u so scopu passu à passu cù a crescita organica è inorganica.

A 10ª IMPRESA PIÙ GRANDE D'EUROPE

Rönesans sottu u paraplu di a tenuta Rönesans Cenk Düzyol, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione di u Gruppu di Custruzzione, Rönesans Hà dichjaratu chì İnşaat cuntinueghja à cresce rapidamente à una scala globale. Nutendu chì a rapida crescita in a lista "World's Top 250 International Contractors" di a rivista internaziunale di l'industria di a custruzione Engineering News Record (ENR), chì hè trà i studii più prestigiosi in questu campu, hè a prova più concreta di successu, Düzyol hà dettu: "Semu in l'ultimi 250 Riisciutu à cullà circa 3 scalini annu. in 50 Rönesans A custruzzione hà classificatu 81 è 2013 in u 63 ", disse. Ricordendu chì a cumpagnia hè stata classificata 2014rd in 53, Düzyol hà dettu: "Questu annu, avemu diventatu a cumpagnia 37 in u ranking mundiale è a cumpagnia 10 in Europa".

SIAMO FELICI DI RAPPRESENTÀ A TURCHIA

In stu graficu successu, Rönesansin trè cuntinenti, Rönesans Turchia, Russia, Turkmenistan, Bielorussia, Kazakistan, Azerbaijan, Sri Lanka, Libia, Iraq, Qatar, Arabia Saudita, Gabon, Nigeria, Algeria, Maroccu, Mozambique, Germania, Austria, Finlandia, Paesi Bassi, Svizzera è Svezia. hà un grande rolu in a realizazione di prughjetti giganti in u paese cù i so uffizii 22 è 26 mila impiegati, Düzyol hà cuntinuatu cusì:
"A nostra cumpagnia, chì hè quasi un quartu di seculu, rapprisenta cù successu Turchia à l'esteru. In i più grandi prughjetti di e cità europee Rönesans Avè una firma di custruzzione hè una fonte di orgogliu micca solu per noi, ma ancu per u nostru paese. Cuntinuemu à fà prughjetti chì cambianu a dinamica di u settore à una scala glubale, da a custruzzione à l'immubiliare, da l'industria à l'energia è a salute. Mentre più di 5 mila impiegati sò impiegati in questi prughjetti in Turchia, Svizzera, Germania, Austria è Finlandia, u numeru tutale di l'impieghi in Europa supera 7 mila dopu avè acquistatu a cumpagnia olandese Ballast Nedam.

2014 TURNOVER $ 2,993 MILIONI

Rönesans Oghje, u Holding cuntinueghja a so attività in una larga geografia chì include l'Europa, a Cumunità di Stati Indipendenti, u Mediu Oriente è l'Africa di u Nordu, è ancu a Turchia. sottu à u paraplu di a tenuta Rönesans Ci sò più di 500 prughjetti chì İnşaat hà cumpletu è mantinutu cù successu finu à oghje. A holding, chì u fatturatu 2014 era di 2,993 2,567 milioni di dollari, hà realizatu XNUMX XNUMX milioni di dollari di stu fatturatu à l'esteru.
Determinà u target di fatturatu in a regione cum'è 1 miliardi d'euros RönesansIn u 2013, hà acquistatu u 30 per centu di ALPINE Bau GmbH, a filiale svizzera di ALPINE Group, chì hà realizatu prughjetti di custruzzione in più di 100 paesi.
In 2014, a cumpagnia hà ancu riesciutu à acquistà u 124 per centu di Heitkamp Ingenieur und Kraftwersbau GmbH, chì hà implementatu prughjetti cum'è sistemi di energia, impianti industriali, ponti è infrastruttura in Germania per 100 anni cù a so cumpetenza in ingegneria è custruzzione.

Queste cumpagnie in Austria, Germania è Svizzera sò stati cumminati sottu u paraplu di "Heitkamp Construction GmbH".

4 MIA PERSONE HAN LAVORU 40 MESI

U scopu di allargà u so campu d'attività in Europa cù tutte queste acquisizioni, Rönesanssottu à u tettu di Rönesans

Unu di i primi rializazioni tangibili di Insaat serà u "Gothhard Base Tunnel. A basa di San Gottardo in l'Alpi Svizzeri, chì serà u tunnellu più longu di u mondu quandu hè finitu, integrerà u paese in a reta di ferrovia d'alta velocità in crescita d'Europa.
U tunnel, chì unisce Zurich è e cità di Rotterdam, Francoforte, Basilea, Gotthard è Lugano, serà u tunnel più longu di u mondu cù una lunghezza di 57 chilometri.

U tunnel, chì hè previstu per esse cumpletu cù un budgetu d'investimentu tutale di 16 miliardi d'euros, riducerà a distanza trà Zurich è Milanu di 1 ora, à un totale di 2 ore è 40 minuti.

I treni di merci chì pesanu sin'à 250 mila tunnillati seranu ancu capaci di viaghjà à traversu u tunnel, induve più di treni 200, chì ponu ghjunghje à una vitezza di 4 chilometri à l'ora, ponu passà simultaneamente. U tunnellu hà una capacità di ogni ghjornu di 65 treni di passageri è 250 treni di merci.
I figuri daretu à a custruzzione di u tunnel, chì a prufundità scende à 2100 metri, sò ancu assai impressiunanti. 40 persone anu travagliatu per ghjornu per u tunnel, u periodu di custruzzione tutale di u quale hà supirau un periudu di 110 mesi. Hè dichjaratu chì l'impieghi creati da tuttu u prughjettu hà più di 4 mila. Aghjunghjite chì 4 mila documenti è 22 mila pagine di opere di carta sò stati pruduciuti durante a custruzzione.

Hè uguale à visità u mondu 3 volte.

Hè dichjaratu chì i studii di teste assai frequenti è à longu andà continuanu sempre in u tunnel per a massima sicurezza, è hè sottolineatu chì un totale di 3 test drives sò stati fatti finu à avà. Un totale di 500 mila test drives seranu fatti; Questa figura hè ancu equivalente à viaghjà in u mondu 5 volte.

Parlendu di stu successu impurtante, u CEO di Heitkamp Johannes Dotter hà dettu: "U tunnel più longu di u mondu, Gotthard Base, Rönesans Hè a cumminazione di u putere è u sapè fà di a custruzione è di altre cumpagnie ".

I TEMPI DI VIAGGIRU SERRANNI SCURTATI, L’AMBIENTU SERA PRUTATU

U Tunnel di Base di u San Gottardo, custruitu da u Cunsorziu TTG (Transtec Gotthard) è u Cunsorziu TAT (Tunnel Alp Transit-Ticino) inseme cù a joint venture di AFTTG (ARGE Fahrbahn Transtec Gotthard), hè custituitu da dui tubi monotraccia di lunghezza. di 57 chilometri. Più di 152 chilometri di a lunghezza tutale di u sistema di tunnel, cumpresi tutti i so passaggi trasversali, tunnel d'accessu è pozzi. U Tunnel di Base di u Gotthard presenta ancu u tunnel ferroviariu più prufondu in u mondu.

Johannes Dotter, chì hà dettu chì u tunelu aumenterà a capacità di trasportu tutale culligandu Zurich à Milanu è Lugano, enfatiza chì "Stu tunnellu riducerà l'effetti negativi nantu à l'ambiente accurtendu i tempi di viaghju di i passageri". Cusì, cù u tunnel, a Svizzera hà firmatu unu di i più grandi prughjetti di prutezzione di l'ambiente in Europa.
TAT Consortium hà finitu l'escavazione di u tunnel in settembre 2013. U Consorziu TTG hè rispunsevuli di a tecnulugia ferroviaria in u Tunnel di Base di u Gotthard.U cunsorziu furnisce a custruzzione di a linea di blocchi di cimentu, l'alimentazione elettrica, i sistemi di cable, i sistemi di telecomunicazione è di sicurità. Da maghju 2016, quandu u travagliu hè previstu per esse cumpletu, circa 275 5.000 applicazioni di teste sò previste, cù i treni chì passanu per u tunnel più longu di u mondu à velocità di finu à XNUMX chilometri à l'ora.

RÖNESANS PAESI BASSI PIGLIA TUTTA A SOCIETÀ

RönesansL'attacchi d'acquistu ùn sò micca limitati à questi. Aghjunghjendu novi à i paesi in quale opera ghjornu per ghjornu Rönesanshà acquistatu 139 per centu di BallastNedam NV, chì hà una storia di 99 anni chì hà ottinutu un successu significativu in i campi di a custruzzione di l'abitazione è a mobilizazione in parechji paesi europei, in particulare l'Olanda.
Enfatizendu chì sta fusione riflette a prospettiva di crescita à longu andà di e duie cumpagnie è purterà u vantaghju di a crescita internaziunale versu l'imprese più lucrative, Düzyol hà dettu: "Credemu chì a cunniscenza è l'expertise di Ballast Nedam NV in cuncepimentu, ingegneria è gestione per prughjetti di infrastruttura integrata. cuntribuisce assai à a nostra cumpagnia. . Questa sucità gigante olandese serà un elementu cumplementariu in a nostra cartera internaziunale ".

L'obbiettivu di fatturatu di Ballast Nedam NV per u 2016 hè più di 760 milioni d'euros.
In più di i miri numerichi cù questi acquisti, Rönesans Enfatizendu chì a Costruzione mantene a so visione di esse una di e cumpagnie principali in u settore, Düzyol hà dettu: "Cuntinuemu à pruduce prughjetti forti in i mercati internaziunali cù l'esperienza esistenti, u sapè fà di l'ingegneria è u sapè fà di e cumpagnie chì avemu acquistatu. . U nostru scopu hè di esse trà e prime 10 cumpagnie di cuntrattura in u mondu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*