Grande interessu in Haserek Ski Center

Grande interessu in Haserek Ski Center: Situatu annantu à l'autostrada Bingöl-Elazığ, Haserek Ski Center hè affollatu da l'amatori di sci in u weekend.

Haserek Ski Center, situatu à a cima di Haserek Mountain vicinu à Dikme Village, à 34 chilometri da u centru di Bingöl City, è custituitu da un edifiziu hotel cù una lunghezza di pista di 600 metri, una capacità di 70 letti, un teleski, seggiovia è sezioni di baby lift. , attrae una grande attenzione da l'amatori di sci.

Parechji citadini entusiasti di sci chì apprufittanu di e vacanze di u weekend per vene à Haserek Ski Center, mentre chì alcuni sò slittini in neve cù i so figlioli.

Fornendu infurmazioni nantu à e strutture di sci Haserek, chì sò state recentemente apertu in Bingöl, u direttore provinciale di i servizii di ghjuventù è sport Erdal Arıkan hà datu e seguenti informazioni nantu à u centru di sci: "Avemu apertu i nostri impianti di sci Haserek. U nostru hotel hà una capacità di 70 letti. Avemu 1600 piste di 4 metri di lunghezza. "Avemu apertu a nostra stazione di sci da ghjennaghju 2016."

Arıkan hà dettu: "U nostru scopu più grande per i nostri impianti di sci, chì anu una stagione di sci impurtante di 4-5 mesi, hè di furmà atleti altamente qualificati chì rapprisentanu a nostra cità è u nostru paese naziunale è internaziunale. Inoltre, per attirà l'attenzione di a nostra ghjente à questi impianti di ski è per assicurà chì ne prufittà. A distanza da u centru di a cità hè di 34 chilometri è u trasportu hè faciule. Quelli chì volenu vene da fora di a cità ponu ghjunghje à a facilità in pocu tempu. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à purtà sti impianti di sci in a nostra cità. "Spergu chì a nostra stallazione di sci serà benefica per a nostra cità, regione è paese". disse.

Serà u centru di u turismu invernale

U sindaco di Bingöl, Yücel Barakazi, hà dichjaratu chì i stabilimenti di sci Haserek sò stati aperti di novu è hà dettu: "Secunnu i nostri citadini di Şargeli, chì sò sciatori prufessiunali, Haserek Ski Facility hà a megliu pista trà e stazioni di sci di a regione. Credu chì, se sta stazione di sci hè bè prumuvuta, e persone di parechje pruvince di Turchia, cumprese e pruvince vicine, venenu à ski quì. A nostra facilità hà uni pochi di carenze, se questi sò curretti è arricchiti, stu locu pò esse usatu cum'è una zona di recreazione in l'estiu. A bellezza naturale di stu locu hè famosa. Venimu quì è facemu picnics quandu eramu zitelli. Cusì pò esse usatu micca solu in l'invernu, ma ancu in l'estiu. "Credemu chì in pocu tempu, soprattuttu u turismu invernale si focalizerà quì è diventerà u centru di u turismu invernale", disse.

"Una facilità maravigliosa hè stata custruita in u scopu di i sport invernali in Bingöl"

"Una facilità maravigliosa hè stata custruita per i sport invernali in Bingöl." M. Galip Akengin, presidente di l'Associazione di Promozione Bingöl, hà dettu: "Questa bella facilità deve esse promossa bè. Bingöl avia bisognu di tali facilità. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à a custruzzione di sta grande facilità. U mese passatu, u primu ministru Ahmet Davutoğlu hà apertu a nostra stazione di ski. Era bonu per a prumuzione, ringraziemu. Questa stazione di sci ùn hè micca solu per a ghjente di Bingöl, ma ancu per tutti da tutta a Turchia per vene à ski quì. In particulare ricumandemu à e persone di Bingöl chì sò fora di Bingöl per vene à scià quì. disse.