Novi tramvii per entra in u trasportu in Eskişehir vanu à l'offerta

Novi tramvii per entra in u trasportu in Eskişehir Vai à l'offerta: a municipalità metropolitana di Eskişehir farà un'offerta per l'acquistu di 14 tramvii novi per aumentà a capacità di trasportu di i tramvii, tenendu in contu a crescente dumanda di passageri in u trasportu di tram.
Sicondu l'infurmazioni ricevute da a municipalità metropolitana di Eskişehir, l'offerta per i tram, chì hè stata decisa à esse presa dopu à l'aumentu di u numeru di passageri nantu à a linea di tram, chì hà righjuntu 40 chilometri cù l'aghjunzione di novi linee à a cità, si terrà dumani à a Municipalità Metropolitana.
L'ufficiali di Estram hà dichjaratu chì a compra di tramvii cù e stesse caratteristiche hè impurtante in quantu à pudè esse utilizatu nantu à i rails esistenti è intervalli di stop è mantenimentu di tramvii novi in ​​l'attellu di mantenimentu. L'ufficiali di Estram anu dettu: "Cù l'offerta da esse fatta, vulemu chì i prudutti di a megliu qualità è i più ecunomichi sò consegnati à a ghjente di Eskişehir u più prestu pussibule. Cù i 14 tram per esse acquistati, guadagneremu una grande distanza nantu à u "Trasportu Urbanu Sostenibile". Cusì, cuntribuiscemu à a lotta di u cambiamentu climaticu glubale riducendu l'impronta di carbone creata da i gasi di scarico in a cità ". hà fattu a dichjarazione.
CLICCA per l'annunziu di l'offerta

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*