A stazione di trenu evacuata per via di suspetti di attaccu in l'Olanda

In l'Olanda, a stazione di treni hè stata evacuata per suspettu di attaccu : l'Europa era in alerta dopu à l'attacchi terroristi prima à l'aeroportu è dopu à a stazione di metro in Bruxelles, a capitale di u Belgio. In l'Olanda, a stazione di treni hè stata evacuata per suspettu di attaccu.
A stazione di trenu Hoofddorp, vicinu à l'aeroportu di Schiphol in i Paesi Bassi, hè stata evacuata per suspettu di attaccu.
A pulizza, chì hà pigliatu misure di sicurezza estensive intornu à a stazione, hà annunziatu chì una ricerca hè stata realizata in un trenu chì vene da Bruxelles à u mumentu di a punta. L'autobus ùn sò micca permessi di entre in a stazione evacuata.
Intantu, hè statu dichjaratu chì alcune piattaforme in u centru di Amsterdam è e stazioni di treni di l'aeroportu di Schiphol sò stati chjusi à u trasportu dopu chì i pacchetti suspetti sò stati trovati.
Facendu una dichjarazione dopu à a riunione di sicurezza straordinaria tenuta dopu à l'attacchi in Bruxelles, u Primu Ministru March Rutte hà dumandatu à l'Olandese per ùn andà in Belgio, salvu chì ùn sia urgente.
Sottundu chì e misure di sicurezza supplementari sò state pigliate in e cità di Roosendaal, Breda è Arnhem situate in e regioni di u cunfini di u paese, Rutte hà dettu: "Bruxelles hè stata sparata in u core, a Belgio hè stata sparata in u core, l'Europa hè stata sparata in u core. ."

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*