Medaglie Internaziunali in Cross-Country da Ragazze

Medaglie Internaziunali in Cross-Country da Ragazze: A Squadra Naziunale di Cross-Country Femminile hà dettu un felice "salutu" à a primavera vincendu 2 medaglie d'argentu è 2 di bronzu in i cuncorsi.

FIS International Kandilli Ski Running Competizioni, chì sò inclusi in u calendariu di cumpetizione 2015-2016 di a Federazione Internaziunale di Ski, sò tenuti da 6 paesi (H

A Squadra Naziunale di Cross-Country Femminile hà dettu un felice "salutu" à a primavera vincendu 2 medaglie d'argentu è 2 di bronzu in i cuncorsi.
E Competizioni Internaziunali di Ski Running di Kandilli FIS, chì sò incluse in u calendariu di cumpetizione 2015-2016 di a Federazione Internaziunale di Sci, si terrà à Erzurum/Kandilli Ski Run Ski Center cù a participazione di 6 atleti femminili è 12 maschili da 20 paesi (Croazia, Serbia, Romania, Bulgaria, Mongolia è Turchia).
L'atleti femminili è maschili di a Squadra Naziunale di Ski Running di Mongolia, chì venenu da Mongolia, chì hà una differenza di fusu orariu di l'ora di 5 cù Turchia, diventenu a faccia sorridente di Kandilli cù e so attitudini simpatiche. U fattu chì era a fine di a staghjoni, u clima di u caldu è a caduta di a piova chì funnu rapidamente a neve nantu à a pista ùn pudia micca impedisce a cumpetizione. Kandilli Ski Center, chì hè statu preparatu per cuncorsi cù l'intensi sforzi di a squadra tecnica di a federazione; Hè stata cun successu in un tempu quandu parechji cuncorsi in a geugrafia vicinu sò stati annullati.
5 km u primu ghjornu per e donne. In u cuncorsu di tecnica libera;

1. Sara Timea Romania
2. Zozan Malkoç Turchia
3. Ayşe Saydam Turchia

In l'omi, u primu ghjornu di 10 km. In u cuncorsu Free Technic;
1. Paul Constantin Pepene Romania
2. Veselin Tzinzov Bulgaria
3. Petrica Hogiu Romania

In a Cumpetizione Tecnica Classica di 5 km tenuta u sicondu ghjornu pè e donne;
1. Sara Timea Romania
2. Zozan Malkoç Turchia
3. Yonca Karademir Turchia
In l'omi, u sicondu ghjornu hè 10 km. In u cuncorsu di tecnica classica;
1. Veselin Tzinzov Bulgaria
2. Petrica Hogiu Romania
3. Paul Constantin Pepene Romania