General Electric piglia l'offensiva in Turchia, induve hà una basa di produzzione

General Electric piglia l'offensiva in Turchia, induve hà una basa di produzzione: u partner di Tülomsaş GE hà esportatu 11 locomotive da Turchia, induve hà una basa di produzzione, in Europa, è seguitanu novi prughjetti in l'Africa di u Nordu è u Mediu Oriente. 20 locomotive sò state consegnate à TCCD, u prughjettu di "250 locomotive rinnuvamentu" di TCDD hè à l'agenda.

General Electric accelera l'esportazione di locomotive diesel "GE PowerHaul" fabbricate in Eskişehir in partenariatu cù Tulomsaş. A cumpagnia, chì hà pruduttu stu mudellu in Turchia per u Mediu Oriente, l'Africa di u Nordu è i mercati europei, hà esportatu 11 locomotive in Europa è Inghilterra. A cumpagnia, chì hà furnitu 20 locomotive à TCDD, hà un prughjettu di rinnuvà 250 locomotive di merci di questa istituzione.

General Electric (GE) opera in 175 paesi cù più di 300 2 impiegati. Offrendu soluzioni di punta in particulare per i bisogni di l'infrastruttura, GE hà ottu uffizii è strutture in Turchia è più di XNUMX impiegati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*