Training di sci per i zitelli in Samsun Children's Houses

Educazione di i zitelli per i zitelli in Samsun Children's Homes: 20 zitelli chì stanu in Case per i zitelli affiliati à Samsun Youth Services è Sports Direzione Provinciale Ministeru di Famiglia è Politiche Suciali sò stati furmati in ski in Kayseri Erciyes Ski Center.

U Ministru di a Ghjuventù è di u Sport Akif Çağatay Kılıç hà dichjaratu chì anu u scopu di aumentà a qualità è a diversità di i servizii offerti à i zitelli è i ghjovani è hà dettu: "Travagliemu per stabilisce a cultura di fà sport in a sucetà cum'è esigenza di una salute sana. è a vita attiva, per sparghje à grandi masse è per furmà atleti di successu ".

A Direzzione Provinciale di i servizii di a ghjuventù è u sportu di Samsun hà purtatu 8 zitelli trà l'età di 17 è 20 anni in Case di i zitelli sottu u Ministeru di Famiglia è Politiche Suciali à Kayseri Erciyes Ski Center. In u scopu di l'attività in 2016, i zitelli, chì anu ricivutu 19 furmazioni di sci sottu a tutela di l'educazione fisica è i furmatori di sci chì sò membri di 4 Mayıs Mountaineering Club, anu amparatu a tecnica di gliding, stances snowplow è turns, slalom è simplici turns. , Parallel gliding basic è parallel gliding in i primi 2 ghjorni. U 3 è u 4 ghjornu, tutti i zitelli anu riesciutu à scià per sè stessu. A seconda tappa di a furmazione di sci di muntagna si terrà in a muntagna Kastamonu Ilgaz in dicembre 2.

U Ministru di a Ghjuventù è di u Sport Akif Çağatay Kılıç hà dichjaratu chì a Turchia hè unu di i paesi principali in quantu à avè una pupulazione ghjovana è hà dettu: "I nostri zitelli è i nostri ghjovani sò dotati di e esigenze di a sucità di l'infurmazione, sò attivi in ​​u sviluppu di u paese. , anu forti cumpetenze di vita, anu fiducia in sè stessu, è anu valori umanitarii è naziunali. Vulemu chì esse participanti entrepreneurial. In u campu di u sport, avemu determinatu u scopu basu di stabilisce a cultura di fà sportu in a sucità cum'è un esigenza di una vita sana è attiva, aumentendu a qualità è a diversità di i servizii di sport, sparghje u sport à grande massa è cresce atleti di successu. . In stu cuntestu, u nostru Ministeru di a Ghjuventù è di u Sport hà realizatu travaglii impurtanti dapoi a so creazione. U Ministru Çağatay Kılıç hà cuntinuatu cusì;

"I nostri figlioli è i ghjovani sò u futuru di u nostru paese, a guaranzia di u nostru avvene è a nostra più grande speranza. Dumane, ripiglià i travaglii fatti da l'adulti è purteranu a Turchia in u futuru. Ùn avemu micca da fà alcun sacrificiu per a crianza di i nostri figlioli, chì credemu sinceramente chì prutege i valori di u nostru statu è di a nazione. Tuttu hè per elli. Vulemu chì anu una bona educazione, facenu sport per una vita sana, è ottene successi sportivi ".