Suggerimentu di Trenu Refrigeratu da CHP Pekşen à Samsun-Şanlıurfa

Proposta di trenu refrigeratu da CHP's Pekşen trà Samsun è Şanlıurfa: U deputatu di Trabzon di u Partitu Populare Republicanu (CHP) Haluk Pekşen hà suggeritu di stabilisce un "trenu refrigeratu" trà Samsun è Şanlıurfa.

U deputatu CHP Trabzon Haluk Pekşen hà tenutu una riunione in l'edificiu di a sede provinciale di u so partitu in Samsun. Pekşen hà fattu dichjarazioni nantu à a situazione attuale di Turchia è i prughjetti ecunomichi in a riunione.

Enfatizendu chì ci deve esse una ferrovia d'alta velocità trà Şanlıurfa è Samsun, u deputatu Pekşen hà dettu: "In u studiu chì avemu realizatu per Samsun cù i stati di Russia, Ucraina, Georgia, Azerbaijan, Romania è Bulgaria in u 1996, u fatturatu logisticu solu solu. era di 87 miliardi d'euros. Custruiremu u prughjettu ghjustu basatu annantu à fundazioni reali. Ùn ci hè micca assai travagliu da fà in quantu à a logistica. U prugettu deve esse cumpletu è basi logistiche deve esse stabilitu in Samsun. A seconda parte di questu hè chì Şanlıurfa deve esse cunnessu à Samsun. U Brasile vende 2 miliardi di dollari di alimenti in conserve à a Russia ogni annu. Avemu persu stu mercatu. Ma quandu avemu riesciutu à carricà i pumati pruduciuti in Urfa è Harran nantu à e navi in ​​u portu di Samsun versu 50 ore cù u trenu friddu, assicuratevi di mette un pumadoru nantu à a piastra di 11 milioni di persone in Russia in a matina. . Questa hè una grande ecunumia per Türkiye. I costi di sti treni refrigerati ùn sò micca cusì caru. Quessi sò prughjetti di visione. Quessi sò prughjetti terrestri. Ci sò grandi menti in u nostru partitu per realizà sti prughjetti. "Avemu da purtà sti prughjetti à l'agenda di Türkiye", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*