Periodu X-Ray in İzmir Metro è Stazioni İZBAN

Periodu X-Ray in İzmir Metro è Stazioni İZBAN: Dopu à l'incidenti terroristi, e misure di sicurezza sò mantenute à u più altu livellu in İzmir. I dispusitivi X-Ray sò posti in stazioni di metro è İZBAN. Inoltre, a polizia in vestiti civili cuntinueghja à furnisce a sicurità in tutti i moli è e stazioni.
Dopu à i perfidi attacchi terroristi in Ankara è Istanbul, misure di super security sò state implementate in Izmir. Mentre u doppiu sistema di cuntrollu di sicurità hè statu riattivatu in l'Aeroportu Adnan Menderes, a sicurità in e stazioni di metro è İZBAN, porti di traghetti, stazione di autobus, centri commerciali è tribunale hè stata aumentata à u più altu livellu. Intantu, una altra decisione impurtante hè stata presa à a riunione di u Cunsigliu di Sicurezza Pruvinciale per rinfurzà queste misure di sicurezza. U Capu di a Pulizzia Pruvinciale Celal Uzunkaya hà annunziatu chì anu decisu di installà un dispositivu X-Ray in tutte e stazioni di metro è İZBAN è i moli di battelli in a cità. Esprimendu chì anu ancu scontru cù u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Aziz Kocaoğlu, Uzunkaya hà dettu chì anu ricevutu una prumessa da Kocaoğlu chì i dispositi X-Ray seranu ricevuti in pocu tempu. Uzunkaya hà dichjaratu chì l'imbarcu in i treni è i battelli serà fattu passendu sti dispusitivi.
A polizia di Izmir hà pigliatu misure di sicurezza in i moli di traghetti, stazioni di metro è İZBAN, centri commerciali, stazioni di autobus, bazar, mercati è fermate induve u publicu hè cuncentratu. In questu cuntestu, a polizia in vestiti civili hè stata dispiegata in tutti i moli è stazioni. Intantu, l'azzione hè stata pigliata dopu chì parechji citadini si sò lagnati chì "Sufficiente ricerche ponu esse fatte cù detectors in stazioni è i moli di traghetti".
À a riunione di u Cunsigliu di Sicurezza Pruvinciale à a quale u guvernatore Mustafa Toprak è u capu di a polizia provinciale Celal Uzunkaya, hè statu decisu di installà apparecchi XRay in tutte e stazioni di metro è İZBAN è i moli di battelli in a cità, cum'è in l'aeroportu. Esprimendu chì anu parlatu ancu cù u presidente Aziz Kocaoğlu annantu à questu, Uzunkaya hà dettu chì Kocaoğlu hà dettu chì l'acquistu di l'apparecchi necessarii seranu immediatamente fatti. Uzunkaya hà dettu: "Quandu hè dumandatu, e squadre chì cuntrollaranu sti dispositi seranu furmatu da pulizie esperti".
Uzunkaya hà dettu: "Mentre u nostru pòpulu evita di andà in i bazars è e strade per a so sicurità, creanu ancu senza sapè u spaziu per u terrurismu è sustene i scopi di u terrurismu. Semu in u duvere di assicurà a salvezza di a vita è a pruprietà di u nostru populu 24 ore à ghjornu in u megliu modu pussibule. Sempre chì i nostri citadini ponu aiutà i guardiani di sicurezza in tutte e circustanze è sparte cun noi ogni cosa sospetta chì vedenu è sentenu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*