U panicu di bombe ferma i servizii di treni in Stoccolma

U panicu di bombe in Stoccolma hà cessatu i servizii di treni: U trenu di passageri chì andava à Stoccolma in Svezia hè statu evacuatu a notte scorsa dopu chì u persunale hà truvatu un pacchettu sospettu in u trenu è l'hà signalatu à a polizia.
stampa di polizia sözcüFredrik Kliman hà dettu chì anu firmatu u trenu vicinu à Katrineholm è l'anu evacuatu annantu à l'avvisu chì anu ricevutu da u persunale di u trenu, è dopu l'esperti in bombe sò stati chjamati per fà una ricerca dettagliata. Fredrik Kliman hà dichjaratu chì u trenu seria tiratu in una zona sicura è cercatu bombe.
Hè statu amparatu chì dopu chì a polizia hà interrugatu i tistimoni, duie persone, unu di i quali era un tistimone, sò stati purtati à a stazione di polizia per piglià dichjarazioni dettagliate. Hè statu dichjaratu chì a seconda persona chì era interrugata era a persona chì hà causatu ansietà è panicu trà i passageri di u trenu cù e so azzioni è dichjarazioni.
Mentre i passageri evacuati da u trenu sò stati trasportati à Stoccolma in autobus, un altru saccu di cabina scurdatu davanti à a stazione hà causatu un secondu panicu trà i passageri. L'area hè stata cordonata è i passageri di u trenu chì aspettavanu l'autobus sò stati cacciati da a zona.
Hè statu dichjaratu chì ottu servizii di treni è millaie di passageri sò stati affettati da a sospensjoni di i servizii ferroviari, chì anu sperimentatu un trafficu pesante di passageri cù l'iniziu di e vacanze di Pasqua. I servizii di treni sospesi sò cuminciati di novu dopu à mezanotte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*