Tüdemsaş pruducia una nova generazione di carri di trasportu di minerali

Tüdemsaş Producerà un Carru di Trasferimentu di Minerale di Nova Generazione: Si diceva chì a pruduzzione in massa di u carricu di trasferimentu di minerale chjusu di nova generazione "Tipu Talns", sviluppata è testata da Ülkem Railway Makinalari Endüstri AŞ (TÜDEMSAŞ), chì hà fattu un nome per ellu stessu cù i vagoni novi è muderni di merci chì hà introduttu à e ferrovie, cumincianu.

Sicondu a dichjarazione non verbale fatta da TÜDEMSAŞ, dopu à a prova di frenu statica di u vagone di trasferimentu di minerale chjusu di a nova generazione Talns, chì hè statu sviluppatu in cunfurmità cù i standard TSI è hà da principià a produzzione di massa dopu chì tutte e teste sò finite, a prova stradale hà ancu hè statu finitu cù successu.

In a prova fatta trà Sivas è Ulaş, una velocità di finu à 120 km hè stata ghjunta cù Talns. I risultati di l'accelerazione è di a distanza di frenu di u vagone sò stati esaminati in a prova stradale realizata da ingegneri TÜDEMSAŞ, una squadra prufessiunale da a Direzzione di u Dipartimentu Stradale TCDD è i funzionari di a cumpagnia di l'imprenditori.

Dopu a cunclusione riescita di l'altri testi da esse realizati da l'Università Tecnica di Istanbul in Eskişehir, a produzzione di massa di u vagone Talns hà da principià.

TÜDEMSAŞ hà previstu di pruduce 2016 di questi vagoni à a Direzzione Generale di TCDD in 2017-300.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*